Exclusively Analogue the Merlin

Mja. Tja. Met het huidige aanbod in Euro in het achterhoofd zou 't mijn eerste keuze niet zijn.
Ik zou graag iets anders zeggen op basis van de sound voorbeelden, maar die zitten er niet bij. Dus puur optisch...

Ik vind 'm niet zo mooi, paneel niet efficient gebruikt, dan dat met die letters in het midden zo en de algehele layout / vormgeving... hoe bijv. die EG2 ADSR rechtsboven erin zit gefrommeld... Op het eerste oog zou ik zeggen: typisch DIY.
Grappig daarbij vind ik het verhaal eronder, over het belang van de gebruikersinterface, met name de knoppen.
En dan heeft-ie hier weer van die plastic el-cheapo's op gezet. Jammer... :bekdicht:

Ik heb geen indruk van de prijs, maar gezien Engels (handwerk?) zal het niet heel goedkoop zijn.
Richtprijs 1000 euro lees ik ergens op Amazona...
En dan vind ik 'm qua features niet zo spannend. Hoeft ook niet altijd, maar voor rechttoe-rechtaan substractief zou ik, geloof ik, liever iets handzaams hebben als een Sub37. Daarmee kan je vrijwel alles wat je met deze semi-modular kunt (ik zou bijna durven zeggen - méér!), maar dan nog met sequencer/arpeggiator, MIDI, geheugen én een fijn keyboard.
Sorry, ik bedoel het verder echt niet vervelend, maar dit voelt tochals 10 jaar te laat.

Maar goed, men is zelf behoorlijk overtuigd.
Bij Muff's schoten ze zichzelf echter een beetje in de voet... http://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?p=1684111

Laatst gewijzigd:
Ik vind hem ook erg onhandig en onfunctioneel (lees lelijk) ontworpen.

Hierin hoeft natuurlijk helemaal geen verschil te zitten tussen DIY en professioneel, maar hier is het niet echt handig gedaan. Net als de marketing. Sowieso niet echt symphatiek dat je je eigen product zo ophemelde...

Benieuwd hoe die klinkt, dat dan weer wel.

Ik heb al iets van hem gekocht,custom,heb het hem niet gezegd.

tot mijn spijt moet ik mededelen dat de bouwkwaliteit niet goed was,in ieder geval op mijn unit.

teleurstellend gewoonweg ,ik hoop dat die beter doet :(

Back