• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX3P organix ruilen voor iets Obie Matrix 6 ofzo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb 2 JX3Ps dus er mag eentje weg, en dat is er een met de nederlandse Organix mod chip erin! (betere MIDI en nog wat andere snuffjes google maar even)

Ruilen voor een andere synth:

Mijn voorkeur gaat uit naar een een Oberheim Matrix 6, maar iets anders kan ook wel, verras me maar

Nu weet ik dat de straatwaarde van de JX3P niet gelijk is aan de Matrix 6, laten we 300 euro nemen als richtprijs voor de JX3P, als je een Matrix 6 te ruil hebt geef ik er nog 100 eurootjes bij of een Korg VolcaBass of een Akai SG01V vintage synth module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back