Behringer Synths!

Er is al rommel genoeg :)
Een breakout box voor de dx7, dat is nog eens een plan. Knoppies, scherm plug & play.

Toch is niet alles van Behringer troep hoor . Zolang er geen geluid uitkomt of doorheen gaat, valt er best mee te werken.

Wat hij zegt!

Wat mij betreft gaan ze er maar voor. Een 61 key hybride polybak met built in fx en heel de reutemeteut, tapijtjesbak pur sang, 479€. :)

4) Laat maar komen! Zo slecht is Behringer niet meer, ik gebruik al een hele tijd een mixer van Behringer zonder problemen...

Ik kocht met ongeveer diezelfde gedachte in mijn achterhoofd vorig jaar een iPad dock van ze. Uiteraard heeft die een 50 Hz brom en andere storingen op de (gebalanceerde) outputs. Daar trap ik niet meer in.

Ik kocht met ongeveer diezelfde gedachte in mijn achterhoofd vorig jaar een iPad dock van ze. Uiteraard heeft die een 50 Hz brom en andere storingen op de (gebalanceerde) outputs. Daar trap ik niet meer in.

Lastige bij Behringer is dat ze goede producten afwisselen met minder goede. Terwijl beide soorten relatief goedkoop in de markt worden gezet.

Dave Smith sneerde al naar Arturia. Wat mag hij dan wel niet gaan doen naar Behringer toe? :D

Dave Smith maakt gave synths maar is ook wel eens op zijn bek gegaan door gebruik van goedkope / kwalitatief teleurstellende componenten ... Ik ben de encoders op de P08 nog niet vergeten!

haha, stel je voor ... komt behringer ineens met een 16 voice megadikke analoge polysynth ala andromeda

Zullen wel dezelfde strategy gebruiken als met hun gitaar pedaaltjes (Boss-clones) of hun mengerds (Mackie clones)...

Dus waarschijnlijk een flauw afkooksel van Roland synths (wat op zich al een flauw afkooksel is van hun oudere synths)...

Welkom Tehringer Jupo-D! :-)

of ze kopen Waldorf en bouwen verder op hun kennis

Denk dat Waldorf daar niet echt op zal zitten te wachten. Tenzij Waldorf alsnog die Stromberg uit zou willen gaan brengen en voor de ontwikkeling daarvan extra kapitaal nodig heeft.

alles wat ik heb gehad van behringer is gewoon kapot gegaan binnen notime.
NO KIDDING

Behalve de patchbays, die zijn wel okay.

Ik moet die rommel echt niet meer........wat een yoko zooi

Ze hebben natuurlijk wel al een tijdje de BSY600 Bass synthesizer

ok dat telt niet echt als een synth maar toch :D

Hier een filmpje ervan van ons aller eigen Hilltree

Ik denk niet dat die gasten het voor het grote geld doen...

Ze zijn namelijk al eens failliet gegaan in de jaren 90 en toen hebben ze hun merknaam ook niet verkocht... in tegendeel ze hebben een bescheiden heropstart gedaan dmv de Blofeld en vrij succesvol eigenlijk...

Blofeld is nog altijd een van de meest onderschatte synths... Als ze een ooit een Blofeld XT of Pulse XT zouden uitbrengen met wat meer handson controls ipv die onhandige matrix zou ik hem onmiddelijk kopen...

Back