Klinkske meets SB-SIX

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik ben eens gaan spelen (eerder over zijn schouder komen kijken hoor) @ Sb-six zijn speeltuin. We hebben samen iets anders gemaakt dan we hadden verwacht. Maar luister vooral zelf?

Probeer wat meer variatie te brengen in die beat want die is vreselijk saai zo.

Is maar een drumpattern, ik rij 3.5 u heen en weer naar sb six en we hadden geen tijd voor meer patterns. Ik zei " jammen of we hebben niks"
Vrouw verwachtte me tijdig thuis. Partypooper :)

Ik bedoel het niet verkeerd maar af en toe een roffeltje of zo zou wonderen doen. :)

ik ben het inderdaad eens met document.

het is een vrij saaie beat.
de atmosfeer is wel afwisselend genoeg denk ik

maargoed altijd ruimte voor verbetering na een potje jammen

Dit is wat ik zelf doe als ik bij een maat thuis met zijn 808 mag mee jammen en ik krijg maar 1 16 stappen patern tot mijn beschikking. Ik maak de standaard beat en zorg dat de 808 op de SD invoer blijft staan. Een beetje meetellen terwijl je jammed en dan af toe gewoon een SD op de 16de stap zetten of juist hem ff weghalen op 13 en daar weer mee variëren. Als je hier een beetje mee oefent dan gaat dit eigenlijk vanzelf en heb je binnen een paar minuten een beat lopen met variatie mogelijkheden. Bovenstaand verhaal kan je natuurlijk eigenlijk op alle geluiden van een drumdoosje toepassen. :)

Effe los van alle kritiek, die ringmod-basspad waar je in het begin mee inzet is best vet. Wat heb je daar voor getpatcht?

Sb six heeft daar een heel erg wanna wanna synth voor. Maar dat moet hij je maar vertellen, als ie wil ��

Back