VENOM ERVARINGEN

TonL

Ingeburgerd
Hallo,
Ik heb gisteren een Venom van M Audio aangeschaft, ben zeer tevreden eigenlijk,letters onder de draaiknoppen viel me o[p dat ze niet goed leesbaar zijn ,Grijs met zwart , ligt aan mij denk ik.
Voor de rest de Single C en D banken leuke Vintage sounds.
De Editor tja ik heb weinig verstand van synthese geen dus, maar ja het werkt wel en stand alone.
Wie heeft er zowel Pos. als Neg. ervaringen, en dan heb ik het niet over het uiterlijk, hoewel ik het wel mee vind vallen .
Ook de knoppen zelf zijn redelijk tot goed.

Nu een tweede vraag, hoort eigenlijk niet hier maar toch....
Wie heeft er een keertje een Middag tijd of wanneer ook om mij even wegwijs te maken ik de wereld van de Synthese ik zal er toch een keer aan moeten geloven......
Greetz.......Ton.....:okdan:

Ik heb ook sinds kort de Venom. Je moet wel echt de editor gebruiken. Dan krijg je er toch wel (onderscheidende) geluiden uit. Ik heb mij er al zeker een paar avondjes prima mee vermaakt. Het zal niet de laatste synths zijn die ik weg zou dien. Ik gebruik hem ook als master controller en daar voldoet hij prima voor. Ik ben eigenlijk aangenaam verrast. Zeker als je ziet voor wat voor prijs je al een nieuwe kunt kopen.

Ik vind hem ook wel okay, doch de update kan ik niet downloaden , er is iets met de website, maar doe het ff met 1.06
Draait goed snap er alleen niets van , Huey (UH1 van Bell).....hahahaha, bedankt ook voor de file...

De website van van de software is onder constructie of zijn aan het vernieuwen weet iemand waar ik normaal de Updates kan downloaden.
De Venom bevalt mij als jaren 70/80 fan wel ook mooie sounds niet alleen gekraak .
De ondersteuning op software had beter gekund volgens mij......

Ik heb een paar geleden een van de eerste versies van de Venom gehad en heb hem binnen 2 maanden weer weggedaan. Werd er helemaal gek van: constant crashen, patches die niet opgeslagen werden, editor die synth niet herkend. Om gek van te worden!

Dit schijnt overigens met de nieuwe software versies opgelost te zijn, maar ik ben van de Venom genezen!

Misschien als ik er nog eens een vind voor héél weinig geld dat ik er nog een keer over nadenk...

Back