Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar dat kan toch met iedere boerekool controller ook? Dan druk je toch gewoon op MIDI map/learn van je DAW....maar hier krijg je het ook op een apart beeldschermpje te zien op het dingnou vet hoooor ;p volgens mij begrijp ik het nog niet helemaal
![]()
Nektar panorama? dat klinkt interessant, wat is dat ?Dat van de presets browsen klopt Quifster. Is soms HELL! Maargoed, dat probleem heb ik niet meer dankzij een Nektar panorama.
Nektar panorama? dat klinkt interessant, wat is dat ?

Houd je me nu voor de gek!?
Anders Google eens..
Of hier een yt link die specifiek ingaat op vsti controle en preset browsen. Nektar Panorama -Plugins Control - Sonic LAB: http://youtu.be/jj2MqglLo_A

Waar haalt toch iedereen de tijd vandaan om al die controllers te leren en in te stellen, zo vraag ik me af.
Als ik muziek wil maken, wil ik me zo min mogelijk bezig houden met dit gedoe, maar ja misschien sta ik daar alleen in.![]()
Waar haalt toch iedereen de tijd vandaan om al die controllers te leren en in te stellen, zo vraag ik me af.
Als ik muziek wil maken, wil ik me zo min mogelijk bezig houden met dit gedoe, maar ja misschien sta ik daar alleen in.![]()

Ik wil eigenlijk dat fabrikanten op NAMM 2015 alleen maar suffe gear laten zien. Dat is aanzienlijk beter voor mijn bankrekening namelijk.![]()