Linndrum voor 500 euro op MP

dit is em

Attachments

• Screenshot_2014-12-11-20-32-04.jpg
    Screenshot_2014-12-11-20-32-04.jpg
    28,6 KB · Bekeken: 92
Dat is erg goedkoop :)
Lijkt me een leuke machine.

Wat wel jammer is:
Aan de foto te zien heeft de eigenaar (of vorige eigenaar) een speaker rechtsboven in de behuizing gemaakt.
Zonde. (vind ik dan).

stond er net nog op. ene Daisy is de verkoper. heb dan meteennhet gevoel dat iemands wraakzuchtige ex het ding per direct kwijt wil. maar een buitenkansje dus. ondanks dat deze niet mint is.

Hij/zij heeft de telefoon uitstaan. Handy it is not.
Ik ga niet 550 bieden als ie het bv niet doet. Dat vind ik te risky.

Is een rooster boven de voeding voor (extra) koeling.

Is dat ooit ook zo origineel uit de fabriek uitgevoerd geweest?
Op plaatjes op internet zie ik alleen maar wat rechte inkepingen in de behuizing boven de voeding.

Ik haak denk ik af, nu al details wetende. Hij reageert ook niet op mail. Dus tja.

*edit
Net gebeld, en er wordt opgenomen maar degene aan de andere kant zegt niets terug.
Het gaat wel lekker weird!!

Laatst gewijzigd:
Is dat ooit ook zo origineel uit de fabriek uitgevoerd geweest?
Op plaatjes op internet zie ik alleen maar wat rechte inkepingen in de behuizing boven de voeding.

Nee dit heeft iemand ooit zelf zo gefabriekt, een defecte Linn 9000 kan een lastige machine zijn om te fixen,
dus hou dat zeker in je achterhoofd als je deze wilt kopen (mocht ie defect zijn natuurlijk)

http://link.marktplaats.nl/m878665224

675 euro inmiddels, mensen bieden maar wat, weten niet eens hoe en wat hoogstwaarschijnlijk :)

Nee dit heeft iemand ooit zelf zo gefabriekt, een defecte Linn 9000 kan een lastige machine zijn om te fixen,
dus hou dat zeker in je achterhoofd als je deze wilt kopen (mocht ie defect zijn natuurlijk)

http://link.marktplaats.nl/m878665224

675 euro inmiddels, mensen bieden maar wat, weten niet eens hoe en wat hoogstwaarschijnlijk :)

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag via mail, en ook telefonisch krijg ik geen respons.
Dus mijn interesse is diep gedaald.

Kijk, dit is de afbeelding op origineel formaat. Er staat iets op geschreven, maar ik kan het niet lezen.
Iets met "beat" geloof ik (2e regel), vermoedelijk een instelling.

$_86.JPG

Laatst gewijzigd:
Kijk, dit is de afbeelding op origineel formaat. Er staat iets op geschreven, maar ik kan het niet lezen.
Iets met "beat" geloof ik (2e regel), vermoedelijk een instelling.

$_86.JPG

Ik zou zweren dat de tekst op dat etiketje dat met rode inkt geschreven is "Not Working" luidt. Met iets anders in zwart/blauw er overheen/doorheen geschreven.

Wat jij voor de t van "Not" aanziet lijkt mij een +.
In de tweede regel staan volgens mij 4 letters voor "beat 10". De eerste letter zou inderdaad een W kunnen zijn maar ik dacht meer aan een N: Noorbeat???

Back