andere talenten.

ano12112025

Gedeactiveerd account
dat de meeste hier muziek kunnen maken weten we al wel. :D
maar heb je nog meer talenten??. :P

mijn lijstje.
producer
stand up comedian.
kunstenaar (schilder doeken en maak kunst)
dichter
zit op hip-hop 10 jaar aan klimmen gedaan.
tuinman,verhuizer,als beroep.

en jij?? :)

Ik weet niet of het "talenten" zijn maar OK:

- (Hobby) Program development in C++ / C#
- Naast toetsen: trompet en basgitaar
- Beroep: Chemisch analist

Het spijt mij maar als er iemand voor m'n neus staat die zegt dat hij dj, producer, stand up comedian, kunstenaar, hiphop zitter, klimmer en tuinman is met verhuizer als beroep dan denk ik probeer eens één ding goed te doen ipv 800 tegelijk omdat het allemaal wel leuk is. Imho.

Hoe zit je op Hip Hop eigenlijk? :?

groene vingers o.a.

Muziek maken is eigenlijk een van mijn mindere talenten. Ik ben gek op synths en knopjes en de techniek en de geluiden, maar op muzikaal gebied is de kwaliteit nou niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, het gaat mij om de lol.

Qua creatieve talenten ben ik eigenlijk een stuk beter in fotografie, 3D / 2D grafisch ontwerp en teksten schrijven.

Ikke ook zo iets.

Mijn grootste passie, en tevens mijn werk, is lampjes in Doornroosje.

Maar ook daar is de techniek erachter ook een grote passie. Verder kan ik vooral heel goed zooi maken thuis.

Ik kan goed googlen, tijd verspillen online en online aankopen doen.
Verder zeuren en ... O ja muziek uit de 70 - 90's herkennen als ik een fractie vd intro hoor.

Jij kan heel goed posten zie ik. Meer dan 5600 posts so far. Mijn grootmoeder kon dat niet. ;)
Bescheidenheid is trouwens een gave, geen talent LOL

Mijn grootste talent is: zet me in een grote, onbekende stad en ik weet gelijk het adres "waar naartoe" als ik maar een dagje of twee de kart heb gezien.

Heb nog andere talenten maar die kan ik hier niet posten

Leuk om te lezen van iedereen!

Ook ik heb wat..
Ik heb in het verre verleden een opleiding glasinstrumentmaken gedaan en
de laatste jaren dat weer opgepikt (ben een andere kant uitgegaan).
Dus sinds een paar jaar in mn schuurtje een opstelling gemaakt om glas te blazen.

Voor geïnteresseerden:
https://www.youtube.com/c/poelgeestglass

Ik onthoud kentekens van vrienden en familie. soms tot drie vorige auto's terug. Totaal nutteloos trouwens. Kan ze ook gewoon vragen mocht ik hun kenteken willen weten.

ik kan wel behoorlijke joints draaien vind ik :)

Jammer genoeg is het directe gevolg daarvan te lui wordt om andere talenten te ontwikkelen :D

Heul herkenbaar ook. Daardoor raak ik ook alles kwijt, wat ook wel een talent is van me. Of ik vergeet wat ik ook alweer kwam doen op een willekeurige plek..

Back