andere talenten.

Ik onthoud kentekens van vrienden en familie. soms tot drie vorige auto's terug. Totaal nutteloos trouwens. Kan ze ook gewoon vragen mocht ik hun kenteken willen weten.

Het kenteken van mijn vorige auto was: HD-TZ-43
Ik zal precies over een jaar ernaar vragen.

Ikke ook zo iets.

Mijn grootste passie, en tevens mijn werk, is lampjes in Doornroosje.

Maar ook daar is de techniek erachter ook een grote passie. Verder kan ik vooral heel goed zooi maken thuis.

Hoe bevalt dat nou, de nieuwe Roos? De techniek, de sfeer?

Elke dag zowat fiets ik er langs en denk ik: toch eens vragen aan VCOVCA: Hoe bevalt dat nou, de nieuwe Roos? De techniek, de sfeer?
Is die techniek misschien niet een draadje waard?

Ik kan heel goed nee zeggen :P

Nou ja, afgelopen weekend 2 redelijk zeldzame items die ik heel graag wilde, en dik 200 km voor heb moeten rijden niet gekocht..
't Ene had een mechanisch issue en andere zag er toch veel minder uit.. en nu ga ik maar weer verder zoeken.. :D

Verder kan ik mezelf heel goed vermaken en verveel me bijna nooit :)

Naast muziek maken en vele andere dingen die ik goed kan is bescheidenheid is mijn andere grote talent.

Muziek maken is ook een van mijn mindere talenten, eigelijk kan ik er niks van maar vind het wel leuk om een poging te wagen omdat ik synth's en drumdozen enz gewoon leuk spul vind.

Electronica is mijn talent, ik ben er al vanaf klein jochie mee bezig maar vooral de laatste 15 jaar heb ik enorm veel bij geleerd en vind het een kick om iets werkends te maken, maar alleen analoge buizen of transistors techniek, vind het alle twee mooi, digitale electronica heb ik helemaal niets mee.

En ik vind alles van het heelal en kwantummechanica intressant, vooral het vage gedrag van atoom deeltjes enz. vind ik mooi, ik ben in het geheim ook bezig met de eerste warp drive, dus als iemand tips heeft... :D

Muziek maken is ook een van mijn mindere talenten, eigelijk kan ik er niks van maar vind het wel leuk om een poging te wagen omdat ik synth's en drumdozen enz gewoon leuk spul vind.

Electronica is mijn talent, ik ben er al vanaf klein jochie mee bezig maar vooral de laatste 15 jaar heb ik enorm veel bij geleerd en vind het een kick om iets werkends te maken, maar alleen analoge buizen of transistors techniek, vind het alle twee mooi, digitale electronica heb ik helemaal niets mee.

En ik vind alles van het heelal en kwantummechanica intressant, vooral het vage gedrag van atoom deeltjes enz. vind ik mooi, ik ben in het geheim ook bezig met de eerste warp drive, dus als iemand tips heeft... :D

It's your lucky day :engel:

http://thespiritscience.net/2014/06/11/nasa-is-developing-a-faster-than-light-warp-drive/

Een harde schijf die sneller is dan 't licht? Onzichtbaar dus. :Z
ff bevestigen dat ik kan zeuren en tijd verspillen online ;)

Wow... sneller dan het licht.. dan kun je in feite dus terug in de tijd reizen.. toch??? :D

attachment.php

Ow ja.. tis ook zoo.. 'k heb naast toetsenborden bespelen ook nog een talent op computer gebied.. vooral die ouwe ben ik best wel bekend mee 8D

Attachments

• Computerkrantje eind 93.jpg
    Computerkrantje eind 93.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 107
Is dat dan die i486 DX (uit je signature) waar vanaf je je berichten post? Goh, zien we die ook eens :)

Back