Ik heb gisteren (pas) die hele lading kabels uitgepakt die ik bij je had gekocht, Bruce, iets wat me opviel is dat het veel verpakkingsmateriaal is.
Elke kabel in een zakje, waar dan ook nog een bindertje om de kabel zit. Ik zou ze per vijf of 10 verkopen en die dan samen in een zakje.
Het waren ook wel aardig wat kabels, maar ik had een zak vol plastic zakjes.
Geen dealbreaker, maar zou wel handig zijn.
Verder voelen de kabeltjes prima aan
Dat had ik zelf ook als grootste probleem, wat mij betreft kunnen ze met zijn allen in 1 zak
Ben nu bezig met een nieuwe order, ik hoop dat ze het ook zo kunnen uitvoeren.
Mini jack labels zelf maken? Das net als mijn band plakken, kan het prima zelf maar de jongen op de hoek doet het met liefde voor €7,-
Bespaart mij weer tijd..
Ik jas er altijd gewoon een nieuwe binnenband in, maar da's met de racefiets, en 8 bar is aardig wat lucht. Zo'n plakker vertrouw ik dan niet echt (zeker niet in de bergen waar je hard afdaalt).
Seriously though, de enige fatsoenlijke stekkers voor 3.5mm, zijn meteen per stuk duurder dan een hele Ad Infinitum kabel (Amphenol, Neutrik). Ik heb nog wel een rol met mooie dunne mil-spec coax staan, maar het gebrek aan betaalbare stekkers heeft me ervan weerhouden zelf kabels te maken.
Voor wie interesse heeft in nieuwe kabels, ik ga onderstaande laten maken van TPE......ipv het stuggere PVC.
Als je al weet wat je zal willen hebben kan je mij een pm sturen.
Kostprijs zal tussen de 1 en 4 euro liggen denk ik, afhankelijk van wat ik kwijt ben als ze eenmaal hier thuis zijn.
15 cm, color RED.
40 cm, color YELLOW.
60 cm, color ORANGE.
120 cm, color GREEN.
200 cm, color RED.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.