Ik werk veel met samples en bewerk die in Cool edit. Er zitten genoeg mogelijkheden in Cool edit om het geluid op alle mogelijke manieren te veranderen alleen vind ik het niet handig dat er dan eerst gerenderd moet worden. Ik wil graag aan knopjes draaien / klikken en snel resultaat horen. Daarom zit ik eraan te denken een effecten apparaat te kopen met de mogelijkheden van Cooledit (flanger,pitch etc..). Na een zoek tocht kwam ik uit op de behringer site en daar staan nogal wat apparaten.
VIRTUALIZER PRO DSP2024P
Deze lijkt me geschikt voor wat ik wil. Ik wil bv iets inspreken en dan bv een flanger eroverheen gooien of bv een bepaalde bassdrum er doorheen halen en een eind raak klikken en wie weet wat voor resultaat je krijgt.
Ik zou ook mijn AN200 eraan willen hangen zodat ik ook die geluiden nog verder kan vervormen/veranderen.
Iemand ervaring met dit apparaat / soort gelijk apparaat? Werkt het inderdaad lekker snel, met enkele drukken op de knop heb je weer een totaal andere sound? Is de Behringer een goede keus(de prijs is erg prettig!) of kan ik beter voor een 2dehands apparaat gaan rondkijken van een beter merk?
VIRTUALIZER PRO DSP2024P
Deze lijkt me geschikt voor wat ik wil. Ik wil bv iets inspreken en dan bv een flanger eroverheen gooien of bv een bepaalde bassdrum er doorheen halen en een eind raak klikken en wie weet wat voor resultaat je krijgt.
Ik zou ook mijn AN200 eraan willen hangen zodat ik ook die geluiden nog verder kan vervormen/veranderen.
Iemand ervaring met dit apparaat / soort gelijk apparaat? Werkt het inderdaad lekker snel, met enkele drukken op de knop heb je weer een totaal andere sound? Is de Behringer een goede keus(de prijs is erg prettig!) of kan ik beter voor een 2dehands apparaat gaan rondkijken van een beter merk?
Ik zal ook de 2dehands markt eens goed in de gaten houden want het is inderdaad wel prettiger als je meerdere effecten tegelijk eroverheen kunt gooien.