De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Lekker bezig smartbits! Next! :)
Thanks! Next up: Erica Polivoks VCF... Oh, en alvast het Turing Machine paneltje verven met glow in the dark verf! Benieuwd of dat een beetje pakt...

@ smartbits : doe een laag, maak schoon, beetje drogen, volgende laag. (x5 of x10)
laatst heb ik de Bytes gedaan en toen was is wat ongeduldig.. te weinig lagen gedaan = minder dekkend totaal

@ smartbits : doe een laag, maak schoon, beetje drogen, volgende laag. (x5 of x10)
laatst heb ik de Bytes gedaan en toen was is wat ongeduldig.. te weinig lagen gedaan = minder dekkend totaal
Goeie tip, thanks! Ik hoop alleen dat dat papier wat op de panel zit er een beetje tegen kan. Had je een spuitbus gebruikt? Ik heb een potje verf (van de Hema) staan maar ben nog aan het twijfelen of ik misschien toch beter een spuitbus moet nemen... Er staat iig wel op dat het ook op metaal kan.

Denk dat voor het layeren een spuitbus idd makkelijker is ivm doseren.

RgzutNql.jpg

Hoppa. Stuk moeilijker dan de Turing machine. Resonance lijkt alleen niet te werken op kanaal 2... Dat is nog even iets om te tweaken dus.

Hoppa. Stuk moeilijker dan de Turing machine. Resonance lijkt alleen niet te werken op kanaal 2... Dat is nog even iets om te tweaken dus.
Nice! Die heb ik ook nog op het oog om te maken. In welk opzicht is die moeilijker dan de Turing?

Panel wiring, en geen build guide. Turing machine is echt stap voor stap uitgelegd.

Volgens mij heb ik een stomme fout gemaakt met de pots. Ik nam aan dat ze gelijk waren, maar dat zijn ze niet. Fixen we effe :P

Niet echt elektronische zelfbouw, maar toch handig om ze alletwee in rack te hebben ;-)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 80
@ smartbits: ik heb verf uit een potje gebruikt. (acryl)
wel ook goed de gaten en zijkanten schoon maken !

Weekje geleden twee mooie paneeltjes van Ben@ Re:Synthesis ontvangen :okdan:

Eerste drumcomputer is zo goed als klaar, moet alleen nog een CP3 mixer in.

Dubbele Thomas Henry MPS:

Ik zag deze weer voorbij komen en vraag me opeens af hoe je toch aan die mooie ronde lijnen komt? Het is toch een Schaeffer panneel?

[EDIT] Hij neemt de foto's niet mee in mijn quote..
Deze dus:
image.jpg

Erg mooi!

Ik zag deze weer voorbij komen en vraag me opeens af hoe je toch aan die mooie ronde lijnen komt? Het is toch een Schaeffer panneel?

Paneel is niet afkomstig van Schaeffer, Ben (http://www.bigbluewave.co.uk/resynthesis/) heeft deze gemaakt aan de hand van een Illustrator bestand. Ik heb destijds ook gekeken voor HPGL bestanden maar kwam er niet echt uit (zit op Mac). Waarschijnlijk lag het gewoon aan mij :D

Vandaag een x4046 vco afgemaakt en net afgesteld, geen issues en klinkt niet verkeerd :)

Attachments

• Front_02.jpg
    Front_02.jpg
    31,4 KB · Bekeken: 84
  • Back_01.jpg
    Back_01.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 81
  • Back_02.jpg
    Back_02.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 83
Back