Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Next up: Erica Polivoks VCF... Oh, en alvast het Turing Machine paneltje verven met glow in the dark verf! Benieuwd of dat een beetje pakt...Lekker bezig smartbits! Next!![]()
Goeie tip, thanks! Ik hoop alleen dat dat papier wat op de panel zit er een beetje tegen kan. Had je een spuitbus gebruikt? Ik heb een potje verf (van de Hema) staan maar ben nog aan het twijfelen of ik misschien toch beter een spuitbus moet nemen... Er staat iig wel op dat het ook op metaal kan.@ smartbits : doe een laag, maak schoon, beetje drogen, volgende laag. (x5 of x10)
laatst heb ik de Bytes gedaan en toen was is wat ongeduldig.. te weinig lagen gedaan = minder dekkend totaal
Nice! Die heb ik ook nog op het oog om te maken. In welk opzicht is die moeilijker dan de Turing?Hoppa. Stuk moeilijker dan de Turing machine. Resonance lijkt alleen niet te werken op kanaal 2... Dat is nog even iets om te tweaken dus.
Weekje geleden twee mooie paneeltjes van Ben@ Re:Synthesis ontvangen
Eerste drumcomputer is zo goed als klaar, moet alleen nog een CP3 mixer in.
Dubbele Thomas Henry MPS:

Ik zag deze weer voorbij komen en vraag me opeens af hoe je toch aan die mooie ronde lijnen komt? Het is toch een Schaeffer panneel?