mcdjan007
lid zonder grenzen
Hoera! Vandaag mijn eerste diy eurorack ding gebouwd: RYO ampmix. Next: RYO vc sequencer.
Van harte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoera! Vandaag mijn eerste diy eurorack ding gebouwd: RYO ampmix. Next: RYO vc sequencer.
Jij dacht: weet je wat, ik laat de knoppen voor de potmeters gewoon weg?
Is deze met de pcb's van 20objects.com?

Erica Synths Polivoks VCF:
![]()
Eerste build zonder hulp, redelijk makkelijk voor een DIY-newbie als ik. Werkte in 1 keer, gelukkig. Ik kwam alleen drie condensators tekort in de kit, gelukkig had ik al wat ingeslagen. En het vreemde is dat de switch precies andersom lijkt te werken. De bovenste pin is verbonden met de LPF op de PCB maar ik krijg dan BPF, en andersom voor de onderste pin. Ik zal gewoon de switch 180 graden draaien maar vind het vreemd...![]()
Bij deze mijn zelfbouw Buchla 200e Skylab Eurorack project.
zo te zienYep, dat was het! Helemaal niet stilgestaan bij hoe een switch eigenlijk mechanisch gezien werkt. Weer wat geleerd...Draden van de switch verkeerd om zo te horen Als je switch naar beneden staat, maakt hij contact met het bovenste contact aan de achterkant. Beetje contra-intuitief misschien.

Nee, die mini case vindt ik juist erg handig om nieuwe modules eerst te kunnen testen voordat ze bij de rest gaan. Als het misgaat dan zijn er geen potentiƫle gevaren voor de andere en het kastje is licht genoeg om 'm brandend uit het raam te gooien in geval van nood...Goed bezig Smartbits, die Doepfer minicase is al flink overbodig zo te zien
Gewoon ook aan DIY beginnen dan!Ik vind jullie allemaal cool en wil het allemaal hebben.
Thanks! Maar het is nu natuurlijk nog een beetje "color by numbers", met volledige kitjes, maar wel goed om vlieguren te maken. En vooral leuk om zelf iets te bouwen wat piep en knor zegt, geeft veel voldoening!Als het in een keer werkt, dan heb je heel goed gewerkt. Complimenten!