Ik moet wel even toegeven dat ik alle vier de diodes verkeerd om erin had gezet :') En een volgende keer is iets dunnere soldeer (nu 1mm) geen overbodige luxe. Leerzaam weer, en dat zal goed van pas komen bij de Corny Rhythm
1mm is mijn heel dikke soldeer voor grote componenten, 0.7mm gebruik ik als standaard en 0.5mm voor smd en ander klein frutspul. Kudos dat je dat met 1mm zo voor elkaar hebt gekregen.
zal vast wel eerder gepost zijn maar voor de zelfbouwers die dit gemist hebben en het even niet meer ziet zitten met zijn project. Kijk deze doehetzelfnerd https://m.youtube.com/watch?v=9srLonLwwfY
Eindelijk die skiff afgemaakt, voeding erin en busboard, nog even kabeltje knijpen. Morgen ook Benjolin weer monteren.
Had op het werk ook twee piepkleine rekjes (41TE of zo) uit de bak gevist, en die zijn nu voor Eurorack betrieb geschikt gemaakt. Weer wat ruimte, nu weer wat van de backlog wegwerken.
Kan wel, maar is wel erg klein. Zelf gebruik ik altijd 0805 ctjes op een footprint 1206, dan heb je de ruimte, en kun je met de bout goed bij het pad op het board.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.