De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

R18 is. De weerstand die max resonantie bepaalt. Rick adviseert nog een 10k in parallel te zetten om de waarde te halveren. Ik he er 30k overheen gezet.
hier

Dank Jarno!

Eindelijk een dual 258 & 291 klaar! Wat een draadjes.....

Attachments

• 258_291_01.jpg
    258_291_01.jpg
    356,2 KB · Bekeken: 115
  • 258_291_02.jpg
    258_291_02.jpg
    513,4 KB · Bekeken: 114
En, hij werkt! Sort of, de start toets doet niks, alletwee de schakelaars kapot. Morgen zet ik er een fatsoenlijke in. Ik zou opletten met erin duwen, zoals het nu in de handleiding staat loop je het risico ze te vern**ken.

En, hij werkt! Sort of, de start toets doet niks, alletwee de schakelaars kapot. Morgen zet ik er een fatsoenlijke in. Ik zou opletten met erin duwen, zoals het nu in de handleiding staat loop je het risico ze te vern**ken.

bij mij ging de schakelaar ook bijna niet door de gaatjes heen.
uitboren zou evt kunnen

Nog eentje gebouwd, de rode Rogans waren op, dus deze heeft blauwe exemplaren:
20150211_212358_zpsb0062fe1.jpg

Knopje zo gedaan:
20150211_212417_zps7a65dcab.jpg

De cap steekt nu verder uit, maar deze switches hebben een veel fijnere click feel dan die shit die in de kit zit (zelfs al is dat een C&K schakelaar).

Als ik van jou Rogans krijg, dan krijg jij van mij die Davies exemplaren :D

Fijne knoppen hoor, ben er bijna doorheen (deze kleintjes in ieder geval), dus dan zal ik ook weer gewoon Davies knoppen gaan gebruiken net als iedereen :P
Die Rogan groupbuy op Muffs kwam niet echt van de grond, anders had ik wel weer meegedaan.
Uit de vorige heb ik ook nog van die Buchla card edge connectoren (Hirose), met het idee daar iets listigs mee te gaan doen, maar daar komt uiteraard niet van, zijn er hier DIY Buchla luitjes die connectoren nodig hebben (power)?

3e DIY module en 1e van 2015. De Yusynth LFO2, tevens de eerste waarbij ik de toner transfer methode heb gebruikt en zodoende ook het printje voor het eerst zelf heb ge-ets etc. Dit is serieus leuk! Voelde me een beetje Walther White in mijn schuur. Had wel een klein probleempje, de YusynthMoog filter van vorig jaar was prima qua printmaat achter een eurorack module. Deze bleek toch echt bedoeld voor 5H. Oepsss. gelukkig past hij in de top row van mijn kast met de print vertikaal naar beneden.
Op naar de volgende.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    57,4 KB · Bekeken: 107
:baco: Mooi man, zijn inderdaad nogal lappen, die PCB's van Yusynth. En om ze nou allemaal horizontaal te leggen, dan is je case zo vol (met heeel brede frontpanelen) :)

Fritzing geprobeerd, maar vond ik zelf erg lastig. Eagle beviel beter en gebruik ik nog steeds.

zal eens kijken of ik Eagle ergens vandaan kan toveren en er eens mee expirimenteren. Volgens mij wel 1 van de meest veelzijdige hobbys vd planet: semi houtbewerker slash metaalbewerker slash chemicus, slash veuls te kleine gaatjes uit de hand boorder, wecycler laserprinter en cutter, electronicus, audiofiel, houtbewerker, panel designer, vertaler , internet onderdelen speurder . En als je klaar ben kan je voor je hobby ook nog muziek gaan maken...kinky

:)
Eagle is gratis te downloaden van cadsoft.de en met de gratis versie kun je een hoop (ook een hoop niet, but hey).

Back