De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Pleister op de wond PWM.

Attachments

• pleister.jpg
    pleister.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 83
Die stofkapjes nog nooit op Alpha pots gekregen. Niet via Newtone, niet via Tone Factory, Banzai, Small bear, Apex Jr, Mammoth, Mouser, Farnell, Conrad of eBay.
Volgens mij koop je die altijd los, wellicht heeft Alpha een partnummervariant waar de kapjes bij zitten. Maar ze zitten er niet standaard bij, en ik geloof niet dat ze bij Newtone die kapjes eraf gaan zitten pulken. Sterker nog, volgens mij heeft ie ze niet altijd gehad.

Nee, natuurlijk gaan ze die kapje er bij Newtone niet af pulken.
Het is ongetwijfeld zo dat ze zowel zonder als met te bestellen zijn door de groot afnemers.
Ik heb ze via ebay besteld met de kapjes in allerlei waarden en een stuk goedkoper dan dat Newtone ze aanbiedt natuurlijk.

dHlZEBN.jpg

:)

Heb alleen nog geen connectors, dus nog geen idee of hij het ook doet...

Nee joh, niet ernstig, mijn foto's link ik altijd direct van mijn photobucket, en die zijn ook nogal groot. Het zou mooi zijn als je in je bericht een of andere optie voor resizen aan zou kunnen zetten, net als zoiets:
"img src="http://cdn.computerhope.com/computer-hope.jpg" width="200" height="40" "

Hij doet het gelukkig wel, heb ik inmiddels vastgesteld :)

Effe een slagje kleiner:
Lil Mixie (oorspronkelijk Lil David/ Lil Tiƫsto)
Voor als je je realiseert dat je een mixer nodig hebt maar er eigenlijk geen ruimte aan wil besteden.
4 inputs waarvan 3 met attenuator op het frontpaneel, eentje met een trimpot als attenuator achterop.

Ze zijn nog te cascaden ook!

7120F86C-FF8C-42D2-9FE3-74817F315B4E-14808-00000CC67F293079.jpg

3C490C1A-A7B5-431E-833D-7B68FFD8204A-14808-00000CC6B1B6757D.jpg

Mooi frontje, die lil mixie! Kan zo in een rackje met Bastl modules... ;)

Ik heb (eindelijk) mijn Penrose quantizer afgemaakt en gekalibreerd:

In eerste instantie deed de input het niet, maar bleek een slechte soldering. Werkt nu als een zonnetje, fijne module! Dus dat is module 2 die ik op mijn palmares kan zetten.

En meteen ook eens mijn Jupiter Storm onder handen genomen, de schakelaar voor de noise core disruptor deed niks. Ik had 'm 2e hands, bleek dat degene die 'm gebouwd had de draadjes voor de schakelaar niet goed had zitten. Aangepast en werkt!
Voor de gevorderde DIY-ers onder jullie waarschijnlijk om te lachen, maar voor mij als DIY-n00b voelt het als een grote overwinning om zelf iets gerepareerd te hebben...:mega:

Back