De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

ja, bij de noodle bar al wat mee geexperimenteerd.

de video synth is eigenlijk hetzelfde als een audio synth. je maakt video met oscillators (hoog frequent) en door modulatie kan je rare vormen maken. check ook deze lui: LZX
zij maken videosynth modules voor eurorack

Eigenlijk had ik deze al een tijd terug gemaakt, maar nu werkt hij ook ;) Niet te zien wat het is alleen met die te grote knop :')

BV4RU6sl.jpg

Bam

Bam

Had alleen de pcb en het front, wat een speurwerk...maar ook hier een dual function G. En om de eerder gebouwde modules eindelijk eens beter af te kunnen stellen een 20 eurie scope, De kans is groot dat deze ook een eurorack paneeltje gaat krijgen

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 86
iC's zijn smd en voorgebakken en geprogrammeerd. De rest zit zonder label in zakjes maar binnen een paar uur kan die werken. Er schijnen wel een hoop fakes in omloop te zijn maar deze werkt best redelijk

Die scope heb ik ook gemaakt, maar ik had een versie waar je de SMD zelf moest doen (was ook ietsje goedkoper). Aangezien ik dat nog niet eerder had gedaan was dat wel een leuke testcase. In eerste instantie deed ie het niet maar dat was omdat ik 1 van de SMD chips verkeerd om had zitten... Met wat hulp (en een nieuwe chip) van SRRP toch werkend gekregen, leuk ding. Ik moet 'm ook nog ergens inbouwen, maar zet er meteen ook een DIY kabeltester bij in uit dit draadje.

Thank you, besteld!
SMD komt wel goed :)

ik heb hem ook, had ooit het idee om hem in euro rack te hangen
nooit van gekomen :D

heb nu voor 20 euro een behanger UCA202 gekocht, die is class compliant. hang ik aan mijn ipad met de app oscilloscope (van onyx) die kost 5 euro

werkt prima, een scope met retina resolutie op 60FPS :D

^ let wel dat alle 'piraten' versies van de DSO138 niet de laatste firmware kunnen draaien (schijnen wat bugfixes en nieuwe features in te zitten).

Back