PreenFM2 G

GentleG

Virtueel lid
Electronisch af :)

PFM2G_top_720.jpg

http://www.goltstein.nl/PreenFM2_G

Klinkt lekker :okdan:

Nu nog een behuizing :r

Eerste budget behuizing is klaar, nu de tweede nog
En nog verven / bedrukken / oid

PFM2G_2_unfinished_720.jpg

Klinkt echt super!
Er zit echt lekker veel beweging in FM rhodes / wurli / piano :luv:

Wat een leuk project! dus in dat kleine kastje zit 4x een (wat mag doorgaan voor) DX7??

Hoe is de klank? ben wel benieuwd naar een sample :)

En mocht je 8 - 16 polyphony te weinig vinden, zou dat -aangezien open source .e.d- uit te breiden zijn op e.o.a. manier?

Klopt, ik heb de pagina gelezen en het spreekt me wel aan als absolute beginneling voor DIY.

Vroeg me alleen af of er, vanwege het opensource gehalte, nog extra polyphony bij zou kunnen op e.o.a. manier. Waar zit hem die beperking in van 16 voices? ik zou dat dan heel graag op 32 krijgen, dan kan ik de "dx7" patches ook als zodanig bespelen ; voor akkoorden. Of misschien 2 kastjes die je kan bundelen tot 32 voices?

Ok.. de antwoorden komen, maar mondjesmaat :)

btw, is dit nu een project van jouzelf? of van een ander, maar gepresenteerd op jouw eigen site hoe jij het gemaakt hebt?

Mbt uitbreiden van polyfonie middels een krachtigere chip.. dus het kan niet? Wel? Heb nog informatie gezocht mbt die chip maar kan écht niet herleiden uit de spec's welke meer polyfonie zal geven en of dat dan nog extra programmeerwerk wordt. De STM32F4-Discovery serie loopt van STM32F407 t/m 417.. ok en de 417 is dan de krachtigste van het stel.. daar houdt het even op voor mij, voor een leek als ik is dit echt niet te behappen die spec's termen en vooral waarin dat dan resulteert http://www.st.com/web/catalog/tools/FM116/SC959/SS1532/PF252419

Noch kan ik vinden op de preenfm2 site welk STM32F4 er dan precies bij de kit zit..

Begin langzaam eigenlijk al af te haken, voor een 6 OPS patch heb je nog maar 4 voices over.. da's voor mij een showstopper. Mocht er nu toch een mogelijkheid zijn, dan ben ik wederom zeer geinteresseerd

Laatst gewijzigd:
Back