RIP Camel Audio

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10

Attachments

• Schermafbeelding 2015-01-08 om 09.56.38.jpg
    Schermafbeelding 2015-01-08 om 09.56.38.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 149
Ja ik geloof dat Tim de oprichter vorig jaar is overleden.
Idd mooie producten en fije support gehad.

R.I.P.

Is iets eerder dan vorig jaar overleden, ik denk dat het onhoudbaar was om nog langer het bedrijf gaande te houden..... zonde

On Saturday (28th of February 2009) we lost our talented sound designer Tim Conrardy. Many of you will have corresponded with him through his tech support role and have witnessed first hand his patience and enthusiasm for music.

He will be missed by all of us as a wonderfully generous and kind colleague and friend and we want to send our condolence to his family and especially his wife and daughter.

If you want to pay your condolences you can post here.

Tim, you will be missed!

Zonde zeg. Ik moet de installers van Alchemy, CamelPhat en CamelSpace maar eens downloaden en archiveren dan. Je kunt er natuurlijk ook op wachten dat deze over een tijdje niet meer zullen werken onder een nieuw OS oid. :(

Je kunt er natuurlijk ook op wachten dat deze over een tijdje niet meer zullen werken onder een nieuw OS oid. :(
Onder OS X is dat waarschijnlijker dan onder Windows, waar zelfs de oudste plugins nog werken. De Sound Library samples zijn wav/sfz, dus die zal je altijd wel kunnen hergebruiken...

Maar toch heel jammer, ik keek erg uit naar Alchemy 2.0. :(

Erg jammer. Ik vind toch wel dat ze erg mooie plug-ins hebben. Misschien mooi moment voor ze om deze open source te maken. Maar wellicht hebben ze ook wel betalende geïnteresseerde.

Dat is erg jammer. ALchemy bv is toch wel een erg mooi stukje software. Inderdaad maar backuppen....

RIP. Gebruikte vnl. hun freeware (camelcrusher). Eenvoudig maar doet het goed.

Van alle mogelijke oorzaken die ik op kvraudio lees, lijkt me dit de waarschijnlijkste:
IP verkocht en NDA getekend.

Ik zie het helemaal niet zo dramatisch, het is (was) een gezond bedrijf met een technologie in handen die weinig competitie heeft en een nieuw product dat bijna het beta stadium bereikte . Misschien een merger met een ander bedrijf om de nieuwe MOSS VAT overhead kosten te drukken?

Camelphat <3
wat gebruiken we dat krengetje nog vaak voor vuige kicks en kick edits.

Ben benieuwd wie dit doorzet.
misschien native? of cakewalk?

Stijgt de marktwaarde van mijn Alchemy nu?? Hijs nu immers vintage ;)...

Zonder gekheid wel zonde dit en balen dat mocht het dus door een andere ontwikkelaar worden overgenomen je dus blijkbaar naar support en updates kan fluiten

De overname door een andere ontwikkelaar kan een goede ontwikkeling zijn.
Maar dat moeten we maar zien.

Back