RIP Camel Audio

Die technologie gaat direct Logic in dus. Jammer (voor de non logic gebruikers)!

1-2-3, zak popcorn erbij en Apple VS WIN oorlog onder dit bericht :)

Apple of Windows zal mij worst wezen, als het maar werkt. Wat me toch wat zuurder valt is dat het bedrijf eigenlijk opgaat in een groter bedrijf, maar alle support voor bestaande klanten wegvalt. Niet veel aan te doen natuurlijk, had dan misschien toch maar Omnisphere moeten kopen ipv Alchemy ;-).

Die technologie gaat direct Logic in dus. Jammer (voor de non logic gebruikers)!

Dat moeten we dus even afwachten, wellicht heeft Apple alleen interesse in de Mobile App.
Door de inzichten in verkoop cijfers van IOS app Alchemy is Apple dus zeer goed op de hoogte hoe goed die app is en wat die waard is.

Of Alchemy 2 verder ontwikkelt gaat worden is de vraag. het kan ook zijn dat ze een paar kleine aanpassingen is Alchemy 1.55 maken en die rechtreeks bundelen aan Logic en verder niets met Alchemy 2 doen,

Ik denk niet dat ze die plugins helemaal gaan laten zinken. Als je ziet hoe fenomenaal veel meegeleverde synths, effecten, en loops je bij Logic krijgt voor de prijs, vergeleken bij andere DAWs, verdient de asshole tax voor het moeten hebben van een Mac zichzelf al terug. En het lijkt met iedere versie alleen maar meer te worden. Ze hadden de nieuwe drummers en compressors in 10.1 makkelijk als extra betaalde content kunnen aanbieden, maar bestaande (en nieuwe) gebruikers krijgen dat er gewoon gratis bij.

Ik heb er vertrouwen in dat Apple Alchemy gaat integreren in Logic.
Als je de laatste update ziet van Logic Pro X dan zie je dat Logic springlevend is. Veel mooie features toegevoegd. Slimme oplossing voor wensen van gebruikers...veel bugs weg. Petje af voor Apple (zeg ik niet vaak...geloof me)

BTW...Redmatica Autosampler is nu ook geintegreerd in Mainstage 3.

Ik had toch liever een oplossing gezien die voor gebruikers van alle DAW's beschikbaar bleef. Leuk voor logic gebruikers natuurlijk maar nu zal het (voor mij) toch een verloren investering worden.

Alle andere meegeleverde zut van Logic zit er ook niet in als reguliere Audio Unit, dus het risico is zeker wel dat de Camel plugins in die zin voor andere DAWs verder verloren zullen gaan. Ik zie Apple ook niet snel nieuwe versies releasen als VST (of op Windows).

Alle andere meegeleverde zut van Logic zit er ook niet in als reguliere Audio Unit, dus het risico is zeker wel dat de Camel plugins in die zin voor andere DAWs verder verloren zullen gaan. Ik zie Apple ook niet snel nieuwe versies releasen als VST (of op Windows).

Nee inderdaad, dit past niet in hun business model. Jammer maar helaas, dan toch maar voor OmniSphere 2.0 kijken in april. :)

Heeft er iemand toevallig voor mij de Camel audio installer?
De toen gekochte files heb ik gelukkig nog opgeslagen staan.
Ik mis alleen dat laatste bestand om al de sounds packs in 1 keer te installeren.(Camel audio V1)

Heeft er iemand toevallig voor mij de Camel audio installer?
De toen gekochte files heb ik gelukkig nog opgeslagen staan.
Ik mis alleen dat laatste bestand om al de sounds packs in 1 keer te installeren.(Camel audio V1)

PB me even wat je precies nodig hebt, als het goed is heb ik alle bestanden.

Back