Bart Simpsons stem ontmaskerd...

ja en ik ken iemand die kan een 303 nadoen met z'n stembanden... inclusief glide en accent :biertje: geen geintje
Saskia (gelukkige bezitster van nu al drie Simpsons-boxsets op DVD en twee episode-guides in boekvorm) [/B]

even offtopic hoor, maar hoe heten de simpsons dvd boxsets precies (ook uitgever) en waar heb je die gekocht?? ik kan alleen van die lul-dvd's met 4 afleveringen bij de mediamarkt vinden...

De titels zijn:

"The Simpsons - The complete first season"
"The Simpsons - The complete second season"
"The Simpsons - The complete third season"

Volgens mij ben je nu in staat om de namen te verzinnen van de seizoenen vier t/m veertien :)

Ze zijn (in Amerika in ieder geval) uitgegeven door Fox. Ik heb toevalligerwijs twee dagen geleden seizoen 3 op 4 DVDs binnengekregen, besteld bij www.dvdsoon.com in Canada voor ongeveer 34 euro incl. verzending. Goed verpakt opgestuurd en binnen een week binnen. Prima!

De Europese versie komt zo te zien begin oktober uit. Zie http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6130

Kijk tenslotte hier http://www.dvdpricecheck.co.uk/dpc/...6a577fa2f5fae10a50903ce&searchstring=simpsons voor de beste prijzen.

Origineel geplaatst door jes303
ja en ik ken iemand die kan een 303 nadoen met z'n stembanden... inclusief glide en accent :biertje: geen geintje

Gaaf man... maarruh... Hoe regel je de reso en cutoff dan?

-C-

The Simpsons roeleren....net als Ren & Stimpy...en Southpark

Attachments

• bart8.gif
    bart8.gif
    7,6 KB · Bekeken: 122
Ed van Hooydonk was mijn impersonation.. "Met van hoooyydonk" , "Harstikke leuuk!" tja, vroeger kon ik in een deuk liggen om die shit van ome henk..

Origineel geplaatst door Arv
Ja idd. Ze kan dat erg goed.

Maar wat hoorde je dan Ferric?? Een gewone stem zeg je? hmm, vreemd

Vreemd ja. Ik zou niet eens kunnen zeggen of het een vrouwen- of mannenstem was. Daarvoor was het te lang geleden. Ik weet alleen nog dat ik het erg interessant vond.

Back