RME Fireface 800 huren voor liveset Dasha Rush

Hensie

Gewoon Hans
31 Jan speelt Dasha Rush in Doornroosje. (Nijmegen)

Nou wilt zij dat wij een RME Fireface 800 leveren.... Maar kunnen nergens iets vinden waar we er eentje kunnen huren.

Wie weet iets, of wie is zo gek om de zijne te verhuren aan ons.

Staat gewoon een vergoeding tegen over en evt wel gastenlijst plekken enzo!

Beetje stom ding om te vragen van een club waar je dan in speelt, vind ik :P

Hangt af van wat je afspreekt bij de boeking, het gaat hier niet om blauwe m&ms maar om een techrider. Als je daar niet aan kunt voldoen moet je dat bij de boeking aangeven, niet achteraf dat raar vinden. Weinig zo funest als niet voldoen aan de technische afspraken vooraf bij een optreden en daar op de avond zelf tegenaan lopen...

Fireface is redelijk standaard. Vraag Doornroosje zelf eens waar ze hun zaken huren?

Vraag Doornroosje zelf eens waar ze hun zaken huren?

Nou, Daan, of Hensie, en ikke werken bij Doornroosje. Er is niet echt een verhuurtoko die die dingen verhuurt. Ja, Kick in Belgiƫ voor veelsteveel geld.

Een rider is deel van het contract. Dus boek je iemand, dan teken je meteen voor het leveren van de zooi die op de rider staat. Bij exotische synths ging je vroeger eerst checken of dat te leveren is. Tegenwoordig is bijna alles te leveren van hardware. Alleen de dingen die je nodig hebt voor je software is wel lastig omdat er zo veel van is. Een 101 of Minimoog is wel te huren, en op de lange termijn een goeie investering voor een verhuur toko. Is waardevast. Geluidskaarten Doen dat stukke minder.

Maar het is wel een beeeeeeetje zo van, koop een fireface 400 van je fee, stop het ding in je rugzak bij de rest van je handbagage... Het is geen Korg Trident ofzo :D

Je moest een weten wat sommige artiesten vragen om ff te huren !

Maandje terug nog een complete studio moeten huren op een festival, fnie Robbieee

Top @ Allert je hoort van ons !

Als je boekt moet je het regelen....anders boek je ze toch gewoon niet....

Een RME is niet zomaar ff t huur ofzo , daarom vraag ik het ff...

En we gaan er echt wel een vinden, volgens mij hebben wij nog nooit echt mee gemaakt dat een dj/liveact door technische redenen de show niet kon laten door gaan!

Was ook niet persoonlijk, maar wordt zelf altijd wat nerveus als artiest als ik m'n techrider opstuur en vervolgens de promotor op Facebook en fora om de spullen zie vragen. Maar goed, ik ben dan ook een ouwe neurotische jood. En heb inderdaad gewoon zelf m'n babyface bij me.

En het wordt vooraf aangegeven, en dan is nee dat lukt niet ook een antwoord. Altijd beter dan de shitstorm als het niet lukt. Of in ieder geval voor je hart :)

Ik merk het ook vaak bij optredens dat de paar zaken die we nodig hebben niet geregeld zijn of halfslachtig....

Wij regelen shit altijd vet goed

Laatste keer was volgens mij 2001 ofzo, maar dat was inderdaad echt keigaaf! :)

Soms is het heerlijk gewoon een goed geregelde gig te hebben, met Berghain Pbar als absolute wereldtop qua goed en sympathiek, maar soms is het ook heerlijk terecht te komen in een enorme berg amateuristische liefde. Maar kutgeluid en rider niet gelezen is altijd ellende. En eerlijk is eerlijk, voor een goed artiest is elke gig megastress, daar kan je dit soort missers niet bovenop gebruiken.

Afijn, dus niet bij jullie, wederom, vet goed, ja toch? Nou hup, regel die Fireface! :D

Volgens mij hebben we samen nog in de pbar gespeeld..

Laatste keer was volgens mij 2001 ofzo, maar dat was inderdaad echt keigaaf! :)

Soms is het heerlijk gewoon een goed geregelde gig te hebben, met Berghain Pbar als absolute wereldtop qua goed en sympathiek, maar soms is het ook heerlijk terecht te komen in een enorme berg amateuristische liefde. Maar kutgeluid en rider niet gelezen is altijd ellende. En eerlijk is eerlijk, voor een goed artiest is elke gig megastress, daar kan je dit soort missers niet bovenop gebruiken.

Afijn, dus niet bij jullie, wederom, vet goed, ja toch? Nou hup, regel die Fireface! :D

Ja nee, 2001 was de laatste keer in Doornroosje, mijn sound ligt blijkbaar niet zo goed daar in het Geldersche :)

Pbar hebben we vaker samen gestaan toch? Van Delsin tot Dolly, altijd Dolly pret :D

*drumroffel*

Back