Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Of wanneer "men" i.p.v. m´n of mijn geschreven staat... of vol met sgreifvaute...Ik haak af als iemand zegt; ik ga akkoord met U bod![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of wanneer "men" i.p.v. m´n of mijn geschreven staat... of vol met sgreifvaute...Ik haak af als iemand zegt; ik ga akkoord met U bod![]()
sgreifvaute is meervaud dus er moet een 'n' achter.Of wanneer "men" i.p.v. m´n of mijn geschreven staat... of vol met sgreifvaute...
Was me nog niet opgefaltsgreifvaute is meervaud dus er moet een 'n' achter.

OG Makelaars adviseren soms een wat lagere startprijs om voldoende bieders te krijgen, en zo uiteindelijk op een hoog eindbod uit te komen.Ok. Ik vroeg het maar omdat ik bij een vraagprijs "bieden" interpreteer als "eventueel een beetje afbieden" terwijl bieden zonder vraagprijs voor mij eerder "veiling per opbod" is waarbij er dus met een laag bod begonnen kan worden zonder dat dit "raar" hoeft te zijn.
Ik vraag dan : zullen we even bellen? Dat hielp in die gevallen.Wat heb ik nu weer voor, te veel achterdocht is ook niet goed: ik wil iets ruilen, man vertrouwt het niet. Dus ik stel voor dat ik eerst mijn spullen opstuur, nul risico voor hem. Ik vraag zijn adres, krijg het. Dan vraag ik nog even zijn naam, email en 06 (zoals PostNL dat vraagt voor het verzenden en tracking) en hij schiet helemaal in een kramp en dit moet wel een scam zijn als ik al die gegevens vraag, hij blokkeert me...WTF??