weinig opzienbarends II

Een nieuw niveau van het Cunt Up The Beat tijdperk.
Zou een bepaald oud-forum lid hierachter zitten?

ik had afgelopen week de heer van voort van het bureau statestieken en onderzoeken op bezoek en die kwam deze keer eigenlijk met niet zulke opzienbarende cijfers.....
deze keer waren dat 56, 79.. 3.. 346.. 895... en 1357!! nou dat is ooit veel beter geweest... hij was dan ook weer snel vertrokken

cheryl-cole.gif

ik had afgelopen week de heer van voort van het bureau statestieken en onderzoeken op bezoek en die kwam deze keer eigenlijk met niet zulke opzienbarende cijfers.....
deze keer waren dat 56, 79.. 3.. 346.. 895... en 1357!! nou dat is ooit veel beter geweest... hij was dan ook weer snel vertrokken

waarom moet ik denken aan bami of nasi :?

een stukje filosofie.
ik slaap al een paar weken heel slecht.
dus mijn nacht ritme is heel wisselend en slecht.
dus ik ben heel moe maar ik kan niet in slaap vallen.
en daar zit ik over na te denken wat ik er aan kan doen.
ik krijg ook tips van begeleiding.
om dan dingen te gaan doen die mijn gedachten rustig maken.
omdat ik vaak veel bezig ben met denken.
maar ik kan ook aan dingen denken die mij gedachten rustig maken.
bijvoorbeeld aan leuke dingen.
dus ik dacht ik kan denken dat ik op een terrasje zit koffie te drinken met zon.
want dat maakt mij blij en dus rustig.
1 probleem koffie dus cafeïne houd je wakker. (naast de suiker).
dus dat word hem ook niet :duivels::duivels:

:?=(:?;{:erm::duivels:

filosofisch slapen ik kom er niet van in slaap :slotje:

Hey Eduard :doei:

Drink wat melk, water, lekkere thee met honing, enz..

Je weet dat ik meer dan 1,5 jaar nooit meer in mijn herstelfase ben geraakt tijdens het slapen.

Ik hou me recht door positief te denken en (kosmisch projecteren), Het feit dat je niet slaapt heeft ook een spirituele betekenis, namelijk "Spirituele Ontwikkeling", dàcht ik..

Computerschermen zijn ook heel erg slecht voor je nachtrust, kan ervan meespreken :frons:

Misschien op Youtube zoeken naar "SPA music playlist" en die op een zacht volume afspelen via welk apparaat dan ook.

:Z:Z:Z

:D

Hey Eduard :doei:

Drink wat melk, water, lekkere thee met honing, enz..

Je weet dat ik meer dan 1,5 jaar nooit meer in mijn herstelfase ben geraakt tijdens het slapen.

Ik hou me recht door positief te denken en (kosmisch projecteren), Het feit dat je niet slaapt heeft ook een spirituele betekenis, namelijk "Spirituele Ontwikkeling", dàcht ik..

Computerschermen zijn ook heel erg slecht voor je nachtrust, kan ervan meespreken :frons:

Misschien op Youtube zoeken naar "SPA music playlist" en die op een zacht volume afspelen via welk apparaat dan ook.

:Z:Z:Z

:D

ja een glaasje melk gaat er altijd wel in of een kopje thee.
maar dan heb ik vaak het probleem in de nacht wakker te worden.
omdat ik dan moet plassen =(
ja dat is balen vriend maar ik probeer nog wel weer redelijk
te kunnen slapen en dus gewoon van 10 tot 6.
omdat ik graag goed slapen wil.
ja positief denken is ook vaak wel verlichtend voor je gedachten goeden.
ja computerschermen zeker die zijn heel slecht het blauwe licht.
en dan hebben ze nu zelfs brillen met blauwe filtering glazen.
voor al die ipads en iphones.
ik heb thuis geen internet maar wel genoeg rust gevende muziek.
zoals szymon - polen oa. :halleluja
ja als ik in belgie was sliep ik als rode roosjes.
maar dat komt ook omdat belgie gewoon prachtig is en dat is ook rustgevend.
en dat mensen zeggen ja dat komt omdat je er niet geboren bent.
vind je het vast iets unieks voor je zelf.
maar belgie vind ik echt mooi. emigreren hahahaha.
misschien voor volgend jaar er een vakantie heen boeken. :)8)

groetjes uit zwolle.

dus ik ben heel moe maar ik kan niet in slaap vallen.

je hebt van die gratis aps met allerlei natuurgeluiden dus ook geluiden van de zee en de wind bijv wat je bijv associeert met de zon.
Je kan ook geluiden combineren met bijv meer of minder vogels of iets dergelijks.
Is dat wat voor je als je die op je mobiel zet en dan als je in bed stapt nog even zachtjes een kwartiertje afspeelt.
Je kan ook de tijd instellen.
Misschien dat dat je hoofd een beetje leegmaakt en je lekker ontspant.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.metapps.naturesounds&hl=en_US

je hebt van die gratis aps met allerlei natuurgeluiden dus ook geluiden van de zee en de wind bijv wat je bijv associeert met de zon.
Je kan ook geluiden combineren met bijv meer of minder vogels of iets dergelijks.
Is dat wat voor je als je die op je mobiel zet en dan als je in bed stapt nog even zachtjes een kwartiertje afspeelt.
Je kan ook de tijd instellen.
Misschien dat dat je hoofd een beetje leegmaakt en je lekker ontspant.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.metapps.naturesounds&hl=en_US

dat ga ik ook proberen.

Wel de juiste thee pakken. De meeste thee bevat caffeïne, wel maar 25% ten opzichte van koffie.
De raam open zitten voor frisse lucht helpt ook wel goed vindt ik.

Als je overdag slaapt, zorg dan dat het goed donker is.

Er was vanacht een klein meisje van 4.5 jaar oud aan het schreeuwen dat e Moers plassen. Na het plassen hebben we verstoppertje gespeeld. Het was 3 uur snachts. Echt kei leuk.

Hoe drukker je je erover maakt s'nachts , hoe wakkerder je wordt
Niet te hard werken om te slapen , je lijf gewoon laten uitrusten da's al de helft van de winst.

Even on topc : er is een nieuwe cd box uit met 6 cd's vanbrain eno's laatste werk
Hij blijft goed bezig die gast

dat ga ik ook proberen.

Ook deze noise generator eens proberen. Web gebaseerd.
https://mynoise.net/NoiseMachines/rainNoiseGenerator.php

Genereert regen, onweer en meer. Diverse presets.
Is eigenlijk een komplete synthesizer. Een Frequency-Shaped Noise Generator.

Ook bruikbaar voor noise gebaseerde effecten in je tracks.
O, wacht....voordat je het weet zit je hier weer tot in de kleine uurtjes mee te experimenteren....

The Sound of Rain, without the wet feet

The sound of rain is one of the most relaxing sounds in existence. This sound alone eases away stress and makes everything outside look more calm and quiet. The sound of rain is great for helping one to fall asleep and for covering background noises.

If you like this generator, try Rain on a Tent, White Rain or Distant Thunder, the other rain noise generators available from this website.

Have you ever heard of Rain.today? It's an online rain generator that perfectly blends with this one! Try combining both, you will be surprised. Click the orange link to add another layer of rain sounds.

Back