Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Haha, ik heb de video gedownload. Ik wou hem op computer.. beste wat ik afgelopen dag gehoord en gezien heb 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik had afgelopen week de heer van voort van het bureau statestieken en onderzoeken op bezoek en die kwam deze keer eigenlijk met niet zulke opzienbarende cijfers.....
deze keer waren dat 56, 79.. 3.. 346.. 895... en 1357!! nou dat is ooit veel beter geweest... hij was dan ook weer snel vertrokken

Hey Eduard
Drink wat melk, water, lekkere thee met honing, enz..
Je weet dat ik meer dan 1,5 jaar nooit meer in mijn herstelfase ben geraakt tijdens het slapen.
Ik hou me recht door positief te denken en (kosmisch projecteren), Het feit dat je niet slaapt heeft ook een spirituele betekenis, namelijk "Spirituele Ontwikkeling", dàcht ik..
Computerschermen zijn ook heel erg slecht voor je nachtrust, kan ervan meespreken
Misschien op Youtube zoeken naar "SPA music playlist" en die op een zacht volume afspelen via welk apparaat dan ook.
![]()

dus ik ben heel moe maar ik kan niet in slaap vallen.
je hebt van die gratis aps met allerlei natuurgeluiden dus ook geluiden van de zee en de wind bijv wat je bijv associeert met de zon.
Je kan ook geluiden combineren met bijv meer of minder vogels of iets dergelijks.
Is dat wat voor je als je die op je mobiel zet en dan als je in bed stapt nog even zachtjes een kwartiertje afspeelt.
Je kan ook de tijd instellen.
Misschien dat dat je hoofd een beetje leegmaakt en je lekker ontspant.
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.metapps.naturesounds&hl=en_US
Eventueel skippen naar 1:15![]()

dat ga ik ook proberen.
The Sound of Rain, without the wet feet
The sound of rain is one of the most relaxing sounds in existence. This sound alone eases away stress and makes everything outside look more calm and quiet. The sound of rain is great for helping one to fall asleep and for covering background noises.
If you like this generator, try Rain on a Tent, White Rain or Distant Thunder, the other rain noise generators available from this website.
Have you ever heard of Rain.today? It's an online rain generator that perfectly blends with this one! Try combining both, you will be surprised. Click the orange link to add another layer of rain sounds.