weinig opzienbarends II

Zo te zien is het niet alleen gunstig voor het innen van subsidies maar ook voor de horeca een goede zaak :D

xxl.jpg

Zo te zien is het niet alleen gunstig voor het innen van subsidies maar ook voor de horeca een goede zaak :D

Ach kiek dan! Vlöggeln! Mooi o nie dan?

Die horeca zal er weinig beter van worden vrees ik. Alleen de paasheren krijgen een borrel (12 man, onbetaald).

Leu oet twente, leuke leu.

Nope, ik werk alleen in de box. Dus spares doen het niet voor me. En ach, 3 jaar en ruim 3 maanden = 39 maanden. Met een investering van 130 euro, restwaarde nul, is de afschrijving 3,33 euro per maand geweest. Economisch al met al dus een prima renderende investering geweest.

Weet ik zo niet....
3,33 euro per maand afgeschreven.
Renderende investering: wat heeft het dan als meerwaarde opgebracht in de veronderstelling dat je deze broek gebruik hebt waarvoor ze bedoeld was?
M.a.w. als iets rendeert (neen, geen vervoeging van het engelse woord reindeer) brengt het extra op.
Slechts een weinig opzienbarende bedenking van mijnentwege...:geslaagd:

Cheers,
Exo. :mega:

Denk alleen al aan de imagoschade die ik zou hebben geleden als ik zonder broek de straat op zou zijn gegaan. Dat is niet eens in een bedrag uit te drukken. Daarnaast kunnen we het rendement bepalen op basis van een vergelijkend onderzoek naar de kosten van alternatieven. Zonder broek niet de straat op, zoals vermeld, dan geen werk, dus geen inkomsten. Rekensom lijkt me snel gemaakt waarde zuiderbuur. :peukie:

Ben ik net nog niet zo zeker beste Noorderbuur...
Zonder broek misschien verhoogde omgevingsbelangstelling wat eventueel kan leiden tot verhoogde financiële- , genots-, of andere toestanden?
Het is maar hoe je't bekijkt of een ander je bekijkt? ;) :D.

Nou ja.... in elk geval niet meteen opzienbarend en dus zeker van toepassing in dit draadje.
In tegenstelling tot dit, wat uiteraard helemaal hier niet thuis hoort wegens opzienbarend nutuulk 8D.
http://www.demorgen.be/wetenschap/-jezus-lag-met-vrouw-en-zoon-begraven-in-jeruzalem-a2280148/

Cheers,
Exo. :mega:

Als ze gezegd zouden hebben dat uit onderzoek was gebleken dat hij daadwerkelijk was opgestaan, dan had ik het ècht opzienbarend gevonden. Dus mjn mening is dat je alsnog lekker on-topic bezig bet waarde Exo! :okdan:

En wat betreft die verhoogde toestanden, tja, ik vermoed dat ik inmiddels mijn hoopgtepunt wel ben gepasseerd :).

Denk alleen al aan de imagoschade die ik zou hebben geleden als ik zonder broek de straat op zou zijn gegaan. Dat is niet eens in een bedrag uit te drukken. Daarnaast kunnen we het rendement bepalen op basis van een vergelijkend onderzoek naar de kosten van alternatieven. Zonder broek niet de straat op, zoals vermeld, dan geen werk, dus geen inkomsten. Rekensom lijkt me snel gemaakt waarde zuiderbuur. :peukie:

zonder broek is wel lekker luchtig, vooral als je de boxershorts iets te ruim gekezen hebt...:D

en verde nog politienieuws uut A´dam?

:mega:

en verde nog politienieuws uut A´dam?

:mega:

Ja man! vanmorgen hier voor de deur een tiener van z'n brommer gereden. Meegenomen door een ambulance. Daarna heb ik mij kostelijk vermaakt onder het genot van twee mokken koffie en drie peuken met het gebrek aan communicatie tussen de dienders der wet onderling en met die van het GVB. De brommer lag midden op het kruispunt (een van de drukste van Amsterdam) en de auto stond half gaar een ander deel van de weg te blokkeren. 4 tramlijnen, twee drukke wegen met spitsverkeer, toeristenbussen en vrachtauto's en hordes fietsers en voetgangers onderweg naar hun werk en joost mag weten waarnaartoe nog meer, moesten uit elkaar worden gehouden. De batterij van mijn telefoon was leeg, heel erg jammer, anders had ik een viral filmpje gemaakt. Maar het was GENIETEN! Met volle teugen.

Een Ocatve Cat..

octcat01.jpg

En een Angry Cat hieronder..
Ze hebben 1 ding gemeen... namelijk; gemeen kunnen schreeuwen. :D

Back