weinig opzienbarends II

Nou maar weer even tot rust komen dan..

Wist niet dat ze zo klein was
Man ,de grassprieten komen haar tot boven het kruintje !

Ja man! vanmorgen hier voor de deur een tiener van z'n brommer gereden. Meegenomen door een ambulance. Daarna heb ik mij kostelijk vermaakt onder het genot van twee mokken koffie en drie peuken met het gebrek aan communicatie tussen de dienders der wet onderling en met die van het GVB. De brommer lag midden op het kruispunt (een van de drukste van Amsterdam) en de auto stond half gaar een ander deel van de weg te blokkeren. 4 tramlijnen, twee drukke wegen met spitsverkeer, toeristenbussen en vrachtauto's en hordes fietsers en voetgangers onderweg naar hun werk en joost mag weten waarnaartoe nog meer, moesten uit elkaar worden gehouden. De batterij van mijn telefoon was leeg, heel erg jammer, anders had ik een viral filmpje gemaakt. Maar het was GENIETEN! Met volle teugen.

Het was vannacht bij jou beneden weer raak.. letterlijk!! Blij dat ik je net op het forum zag posten.. 'k dacht dat Osdorp erg was maar het lijkt wel alsof een mensenleven niks meer is tegenwoordig.. best wel zorgenbarend..

Het was vannacht bij jou beneden weer raak.. letterlijk!! Blij dat ik je net op het forum zag posten.. 'k dacht dat Osdorp erg was maar het lijkt wel alsof een mensenleven niks meer is tegenwoordig.. best wel zorgenbarend..

Damn ja zeg! 7 knallen gehoord en meteen even een kijkje gaan nemen vanaf het balkon. Zag de daders nog wegvluchten... Tram geraakt, auto geraakt en drie gebouwen (en natuurlijk het heerschap waar het allemaal om te doen was) op minder dan 10 meter van mijn huisje. Redelijk bizar weer.

http://typedrummer.com
typedrummer.png

Dj's can't Cook

Dj's can't Cook

Een kameraad van mij heeft een nieuw concept: "Dj's can't cook".

Grote namen die voor de camera een lekker gerechtje maken :okdan:

http://djscantcook.tv

Enjoy

Oh .. ik dacht dat 'gerecht' een synoniem voor 'track' was ..

Ik heb echt totaal geen behoefte aan de mislukte pannenkoeken van david guetta ..

leuk
ook van het vivaforum: dingen die je pas heel laat begreep topic

op verzoek:

achtergrondmuziekje is leuk. van dat taaltje snap ik niks.

Back