ano12112025
Gedeactiveerd account
hahaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha

Ja man! vanmorgen hier voor de deur een tiener van z'n brommer gereden. Meegenomen door een ambulance. Daarna heb ik mij kostelijk vermaakt onder het genot van twee mokken koffie en drie peuken met het gebrek aan communicatie tussen de dienders der wet onderling en met die van het GVB. De brommer lag midden op het kruispunt (een van de drukste van Amsterdam) en de auto stond half gaar een ander deel van de weg te blokkeren. 4 tramlijnen, twee drukke wegen met spitsverkeer, toeristenbussen en vrachtauto's en hordes fietsers en voetgangers onderweg naar hun werk en joost mag weten waarnaartoe nog meer, moesten uit elkaar worden gehouden. De batterij van mijn telefoon was leeg, heel erg jammer, anders had ik een viral filmpje gemaakt. Maar het was GENIETEN! Met volle teugen.
Het was vannacht bij jou beneden weer raak.. letterlijk!! Blij dat ik je net op het forum zag posten.. 'k dacht dat Osdorp erg was maar het lijkt wel alsof een mensenleven niks meer is tegenwoordig.. best wel zorgenbarend..