ano12112025
Gedeactiveerd account
ja dat weet ik inmiddels maar ik ga geen honderden euro,s uitgeven aan
allerlei tempered glass.
allerlei tempered glass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

1: hij drinkt koffie voor hij gaat slapen en dat gaat prima.
2: hij zegt een keyboard te hebben van 10000 euro die hem maar 7500 euro heeft gekost.
vanwege een erfenis van een overleden familie lid.
3: en als hij dan muziek maakt dan staat de volume van zijn speakers op disco stand.
4: en hij zegt op allemaal festivals te mogen draaien

Een iMac Pro kost maar 5.000 euro en iets, en dat is de krachtigste Mac die er momenteel bestaat. Misschien hebben sommigen onder jullie een andere mening en kan een synth best 10.000 euro gekost hebben 

ik maak muziek maar nu is er sinds enkele weken in de zorginstelling waar hulp van krijg.
ook een jongen gekomen die muziek maakt (hardstyle).
hartstikke leuk dat hij dat doet met ook fl studio.
maar een paar verhalen van hem wil ik wel even de geloofwaardigheid van testen.
1: hij drinkt koffie voor hij gaat slapen en dat gaat prima.
2: hij zegt een keyboard te hebben van 10000 euro die hem maar 7500 euro heeft gekost.
vanwege een erfenis van een overleden familie lid.
3: en als hij dan muziek maakt dan staat de volume van zijn speakers op disco stand.
4: en hij zegt op allemaal festivals te mogen draaien. (uiteraard doe ik het zelf liever niet).
maar daar na gelaten wat hij maakt klinkt wel goed hoor.
want je kunt het na een meter of 20 nog wel horen dat hij muziek maakt.
Afgelopen weekend een feestje in België gehad, waar ik het volgende nummer heb gehoord:
https://www.youtube.com/watch?v=G14715RAASo

Yes it's calm now ....
Ga over een week de zaag zetten in een synthesizer.com cabinet om er een moog system 55 clone van te maken ....