Musikmesse Frankfurt 2015 show

ik hoop eigenlijk wel op iets nieuws van Native Instruments
ipv de jaarlijkse geldklopperij genaamd Komplete

Het is alleen geldklopperij als je zelf vindt dat je elk jaar up to date moet zijn. Het is goedkoper om Komplete te kopen dan bijv. Reaktor en Kontakt.

Pro-tip:

- update alleen bij even versies
- wacht met updaten totdat er weer een summer sale is

Het is alleen geldklopperij als je zelf vindt dat je elk jaar up to date moet zijn. Het is goedkoper om Komplete te kopen dan bijv. Reaktor en Kontakt.

Pro-tip:

- update alleen bij even versies
- wacht met updaten totdat er weer een summer sale is

Of alleen de oneven versies natuurlijk! :P
Maar inderdaad, Komplete 10 bracht niet heel veel spannends en de upgradeprijs naar K10 ultimate vind ik echt buiten proportioneel dus ik heb ook weer een keer overgeslagen. Ik kijk wel weer wat er in K11 zit. :)

Aan de summersale zit 1 nadeel, ze komen doorgaans direct hierna met een nieuwe versie en aangezien je nog niet weet wat daar in zal zitten is het wel een gok om voor de goedkopere upgrade te gaan.

Ik ben er woensdag en donderdag. Als iemand wil meeten en greeten, hoor ik het wel. Doe verder ook niet ingewikkeld over een knuffel of een bak koffie.

Gesellig, ik ben er woensdag. Waarschijnlijk vooral te vinden op de synth afdeling en in de buurt van bar en wurst verkoop punten.

Knuffelen ook geen probleem, de koffie sla ik over denk ik.

Misschien is het leuk om een tijdstip af te spreken zodat we gezellig worst met bier kunnen nuttigen met zijn allen?

Wat vinden jullie van 15/16/17 April dagelijks om 12:00 en om 15:00 buiten op het plein in het zonnetje/schaduw voor de synth hall? (hall 5 als ik mij niet vergis)

Iemand een SF vlag toevallig? :D

:) 'k Ga ook maar es kijken deze keer.

..wel op de laatste (drukke?!) dag, maar goed

Ik ben er donderdag en vrijdag en hang wschl smiddags veel in de buurt van de modulars :)

Tip: Ga niet naar de MC Donalds. Het is hier nog smeriger dan in NL. Iemand een emmer?

Waar blijven de eerste hete foto's van forumleden, live vanaf de beursvloer? (Foto's van hot gear bedoel ik dan, niet van de forumleden zelf.)

Die worst kan wachten tot het einde van de middag, eerst werken! ;)

Waar blijven de eerste hete foto's van forumleden, live vanaf de beursvloer? (Foto's van hot gear bedoel ik dan, niet van de forumleden zelf.)

Die worst kan wachten tot het einde van de middag, eerst werken! ;)

Die zijn al teleurgesteld terug naar huis.8)

Die zijn al teleurgesteld terug naar huis.8)

Wat hadden die dan verwacht daar te vinden? Nog een variant op de Kurzweil K2600, een set nog kleinere SmartBits, de Yamaha Motif XXXN?

Of gratis worst met halve liters Japans bier en een bos patchkabels voor om de nek bij de Roland stand?

Hou Sonicstate in de gaten. Mocht het daar niet op staan en zoek je iets speciaals waarvan je weet dat het messe is stuur dan fftjes een PM en wie weet lees ik het en maak ik er verslag van. :)

Back