Stolen gear

Erg. Maar dit krijg je als ook veel pronkt met studio foto's op social media. Ik raad iedereen daarmee aan op te passen zeker als je veel vintage hebt.

Had Ron hier van het forum die 909 niet ooit eens jaren geleden te koop aangeboden hier op het forum? Of zet die Jef zijn handtekening op elke 909 die hij tegenkomt?

Erg. Maar dit krijg je als ook veel pronkt met studio foto's op social media. Ik raad iedereen daarmee aan op te passen zeker als je veel vintage hebt.

Zo makkelijk is het niet om met gear aan de haal te gaan, als ze bij mij de boel willen leeghalen hebben ze toch al een behoorlijke bestelbus nodig!
Daar komt bij dat ik in een appartement woon en de kans zeer groot is om medebewoners tegen het lijf te lopen omdat ik heb meer heb dan alleen een TR-909 die je zo onder je jas kunt stoppen :engel:
Bovendien heb ik een alarminstallatie, zelfs een vlieg komt nog niet ongemerkt binnen :slotje:
Ik heb genoeg forumleden waar ik ooit ben geweest en die een verzameling hadden van pak en beet 50.000 euro gewaarschuwd voor een heel ander gevaar en dat is echtscheiding, je kunt dus beter je vrouw nooit vertellen wat de spullen waard zijn want de kans is zeer groot dat ze daar als het ooit zover komt aanspraak op gaat maken :eureka:

Laatst gewijzigd:
het gaat niet alleen om de TR 909.

- Roland TR-909 (mit einer Unterschrift von Jeff Mills, Shed & Surgeon)
- Elektron Analog Rytm
- Elektron Four
- Cyclone TT-303
- Ableton Push
- Native Instruments Komplete 10 Ultimate

Maar die 909 met 3 signatures is wel iets wat opvalt.

Waarschijnlijk ziet hij het nooit meer terug. maar ik denk dat het altijd goed is om dit te delen. en zijn volgende studio zal vast beter beveiligd worden..

Back