[360 systems] midi bass module

Vinsound

Ouwe rot
ik heb gisteren voor weinig deze module op de kop weten te tikken.
helaas geen manual, en internet geeft ook niet de gewenste info.

in het kort:
De midibassmodule (19") geeft de geluiden weer welke opgeslagen zijn op interne eeproms (2 geluiden per eeprom)
Extra eeproms zijn ook te plaatsen in de module (16x), waardoor er vermoedelijk 32 extra geluiden te plaatsen zijn, hoewel ik denk dat er wel meer geluiden mogelijk zijn, op lagere bitrate.
Kan ik zelf niet checken, heb geen eepromlezer.

De geluiden zijn beperkt te editen, decay en release zijn in te stellen, en transpose.

Nu lukt het me niet om de module goed werkend te krijgen via midi.
Je kan alle kanalen, en elk kanaal afzonderlijk instellen, dus bij select 'all' zou je dan vanaf ieder midi-uitsturend apparaat een signaal kunnen geven, waarop de module als reactie hierop een geluidssignaal geeft.

Via mijn midipatchbay een repeterend signaal uitsturend lukt het me wel, maar via min synths niet.
Iemand tips?

Weet iemand of er nog eeproms te krijgen zijn voor de module en/of deze zelf te (laten) maken zijn?

Zijn er nog meer 360systems gebruikers?

Vins.

plaatje

Attachments

• midibass.jpg
    midibass.jpg
    13,7 KB · Bekeken: 75
Ik heb geen ervaring met deze bak, maar ben wel zeer geintresseerd naar de sound. Zou je een mp3 demotje kunnen plaatsen?

Ik wist trouwens niet dat ze ook bestonden in 19 inch uitvoering. KHeb ooit eens een plaatje gezien van een klein vierkant doosje alá jv1010 van de midibass

hoi,

voor een mp3 moet ik eerst zien dat ik 'm via midi aan kan sturen.
dit weekend zal ik eens eea proberen.

Vins.

Back