met welk proggie ...

DJ Michael

Reason 2.5 User
kan ik .toa files decode naar .wav files?

Met de Toawav converter 8o)

Nee sorry ik weet het niet maar ff voor de nieuwsgierigheid wat is een toa file ? Nog nooit van gehoord....

nee kijk ik heb een .bin file waar een .wav in zit maar extract ik die met isobuster dan krijg ik .toa file , en dat wil ik niet dus weet iemand een proggie om van .bin naar .wav te converteren?

ideetje: open het gewoon in cooledit alsof het helemaal een wav bestand is (geef wel het juiste formaat aan). De ongewenste data die er dan inzit is dan duidelijk te onderscheiden van de wavefile. Dan is het gewoon de rest weggooien en opslaan als wav.

ik geloof dat dit met WinISO wel moet lukken (hebben geloof ik ook een shareware versie). Is gewoon een soort WinZip achtig programma, waarmee je de data uit de .bin file kan halen die je nodig hebt. (je selecteert dus de .wav files en extract die)..

Nu heb ik dus op zo een sample cd zo een 10tal wav files als ik er 1 zo luister dan staat er ongeveer 2 en een halve minuut per track op.
Maar stel ik hoor een geluidje die ik graag wil hebben moet ik dat dan knippen uit een track of hoe want het is meer een track dan steeds voor iedere geluidje een losse bestand!

Laatst gewijzigd:
Back