Rephazer - Heart & Soul

Marc

Ouwe rot
Een 'Mellow/Funky' Trackie aangevuld met een mooi stukje 'stop motion' video van Valentina Pizzata.
Hoop dat die in de smaak valt :)

Deze ook meteen maar even geluisterd. Had hem gemist (en kennelijk ben ik niet de enige :)). Heerlijke track dit ook zeg. Die plopjes met die stereo delay vind ik minder, die leiden wat af. Maar verder, lekker! Nodigt uit om er een heerlijke deep house track van te maken. Hoor nu die blazer. Waar komt die vandaan? Wil ik ook!

Juist what ik nodig hat ofzo

Die swing op t eind is bal tastisch ;)

Laatst gewijzigd:
Deze ook meteen maar even geluisterd. Had hem gemist (en kennelijk ben ik niet de enige :)). Heerlijke track dit ook zeg. Die plopjes met die stereo delay vind ik minder, die leiden wat af. Maar verder, lekker! Nodigt uit om er een heerlijke deep house track van te maken. Hoor nu die blazer. Waar komt die vandaan? Wil ik ook!

Bedankt voor het reanimeren en complimenteren van deze track Dokter.. op u kunnen we altijd rekenen :)
Ik moest even in mijn geheugen graven voor wat betreft de blazer, maar als ik het mij goed herinner komt deze uit een gratis Ska sample pack van MusicRadar.com.

http://www.musicradar.com/news/tech/sampleradar-320-free-ska-samples-269269

Juist what ik nodig hat ofzo

Die swing op t eind is bal tastisch ;)

Bedankt! Als je niet stil kan zitten met deze track is mijn missie geslaagd :)

Dat klikje ligt een beetje raar in de mix voor mij, maar erg toffe track verder :)

Back