Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaaa... dat was vroeger, toen roland nog jong en onbedorven was. Maar tegenwoordig.....Origineel geplaatst door marcuuu
R 8 is anders best goed gebouwd en ook van plastic.
Origineel geplaatst door dob
B.v. ik had de Yomox Xbase09 hier, en wat is dat ding cheap gebouwd zeg.... het concept is natuurlijk te gek, maar in feite is het alleen maar inspringen op de markt (en de behoefte) met een zo goedkoop mogelijk hip gepositioneerd flutproduct dat weinig productiekosten vraagt waar er zoveel mogelijk van verkocht moeten worden... tenminste dat gevoel bekruipt me dan.
Origineel geplaatst door Kassen
niet dat ik aandelen heb, maar van yomox geloof ik dat niet. ik ben ooit in berlijn bij hun kantoor geweest en die mensen zijn echt eerlijke synth freaks. ze ontwikkelen alles zelf, ook dingen waar zo goed als geen markt voor is, gewoon voor de kick (die dingen kan je dan helaas weer niet kopen....). als daar goedkopere onderdelen in zitten dan is dat om het betaalbaar te houden, niet om een "quick buck te maken". een vriend van mij moest daar naar toe voor een reparatie en kreeg daar een gratis verstaviging van de output plugs bij omdat men had ontdekt dat die toch niet sterk genoeg waren. ik wil niet zeggen dat yomox de meest tank achtige aparatuur maakt, maar wat ze doen is zeker wel uit pure liefde.
wat dacht je van een Korg Poly 800...? die parameter knoppen werken voor de helft van de tijd niet naar behoren...Origineel geplaatst door Furious5
Roland plastic sucks....
Origineel geplaatst door Pim
Mijn bril is van plastic, mijn vriendin ook. Ik heb dus niets tegen plastic.

Sowieso neem ik mensen niet snel serieus die vol ontzag over hun MC X0X praten
Origineel geplaatst door Niel
Roland JP8080 is ook erg solide, dodelijk lila wapen, mocht er onverwachts een inbreker binnenstormen.
(hmm ja ik ben echt nuchter)
Origineel geplaatst door technomauriesje
Toe maar..! Als ik uit ga van de huidige 2de hands waarde van mijn mc307, €250,- , wil ik graag even weten wat ik beter had kunnen kopen als ik zoek: een drumcomputer, 7 synthparts 100% te editten, een pattern sequencer, een apparaat wat makkelijk integreert in een DJ-setup, ook om andere midi-gear te syncen, overzichtelijk is, wrede effecten heeft, zonder problemen functioneert als soundmodule van JV-kwaliteit, er monstrueus (ok smaken veschillen) uitziet, zo licht is als een veertje, en dat alles in 1 tabletop doosje ter grootte van een A4-tje... Doorgaans heb ik niet zoveel respect voor mensen die apparaten uit de MC-serie afdoen als kleuter-tools.