Zo dan! Heerlijk diep. Vanaf 1:07 wordt het voor mij errug lekker. Dat soort chords ben ik dol op. Dat basje op 1:48 had ik liever 7 halev noten lager gehoord icm met die chords. Nu mis ik net dat extra beetje gevoel dat "alles goed komt". Daarna dat filtertje erin is ook weer erg lekker hoor.
Die lage synth in de break doet het hem niet voor mij. Nu klinkt het een beetje alsof je niet precies wist hoe je break vorm wilde geven . En ook in het tweede deel vind ik dat de ondersteunende geluiden 7 halve tonen naar beneden zouden moeten. Ik denk dat het daar nog veel warmer van wordt. De beat in het tweede deel mag van mij ook wat "droger" en misschien met wat percussie? Clapje erin in plaats van die snare? Als ik skip van het stuk vanaf 1:07 naar het tweede grote deel, hoor ik volgens mij weinig variatie in de drums. Dat tweede deel leent zich uitstekend om, binnen de brenzen van het toelaatbare, lekker los te gaan.
Kleine dingen dus die ik zelf anders zou doen, maar die voor mij wel het verschil zouden maken. Probeer het eens met die transponering.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.