Hoe voelt dat nou?

Instrumentaal een heel fijne track met een relaxte sfeer. Steekt qua compositie wel degelijk in elkaar, en het eind met de extra akkoorden is wel een positieve toevoeging zodat het niet te eentonig word.

De "s" in de vocals is af en toe wel wat scherp klinkend (de-essing zou dit kunnen oplossen). Op kleine stukjes zijn de vocals ook niet helemaal goed te verstaan (tenzij je weet wat er gezegd word), dus het zou wat meer naar de voorgrond mogen.

Tip: nog een versie maken met quotes van uit de Hannibal serie.

Klinkt/staat als een klokhuis :okdan:

Mooi! Thanks :-)

Ik vind die viezige stab en dat pianootje dat begint te flippen op 2.56 de leukste elementen. lekker contrast dat je denkt " huh..wasdaa?" :okdan:

sterker nog..alleen die stab en dat pianootje met vocalen zou 'n gevaarlijke break zijn.

Ik heb vandaag even met dat idee gestoeid, maar het lijkt erop dat ik dan toch nog even flink met die piano aan de slag moet. Zo alleen de twee losse sporen gestapeld, klinkt het nog nergens naar :). Idee vind ik wel goed. Dank daarvoor. En voor het luisteren natuurlijk!

Is gewoon goed zo.
Met vocal / zonder vocal maakt niets uit.

Back to The chill mode van eind jaren 90 :P

(Thievery corp, K+D, LemonJelly, bonobo etc. !)

Laat ik nou toevallig een grote fan van K+D zijn. En tja, de jaren 90 en deels 80 waren toch wel mijn jaren. Ik zal er ongetwijfeld iets aan hebben overgehouden ;).

Dank voor je feedback Space-Echo! :okdan:

Instrumentaal een heel fijne track met een relaxte sfeer. Steekt qua compositie wel degelijk in elkaar, en het eind met de extra akkoorden is wel een positieve toevoeging zodat het niet te eentonig word.

De "s" in de vocals is af en toe wel wat scherp klinkend (de-essing zou dit kunnen oplossen). Op kleine stukjes zijn de vocals ook niet helemaal goed te verstaan (tenzij je weet wat er gezegd word), dus het zou wat meer naar de voorgrond mogen.

Tip: nog een versie maken met quotes van uit de Hannibal serie.

Mooie complimenten!

Je feedback op de vocals is helemaal terecht. Ik moest een goede balans zoeken tussen de korte delay die er nu opzit en een bepaalde hoeveelheid reverb enerzijds en het op de voorgrond houden anderzijds. Ik wilde daar nog even goed naar luisteren voor de export, ben het alleen vergeten :D.

Ik ken de Hannibal serie niet, maar kan me er iets bij voorstellen. Misschien kan YouTube me helpen met wat quotes. Ga ik van het weekend eens fijn voor zitten.

Back