MEGA Inbraak bij BAX in Goes

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
In de nacht van 14 op 15 april werd in het magazijn van Bax-shop.nl in Goes voor een groot bedrag aan goederen gestolen. Dit gebeurde tussen 0:00 en 2:00 uur. Helaas zijn er geen duidelijke camera beelden beschikbaar waarop de daders te zien zijn. Waarschijnlijk hebben de daders gebruik gemaakt van twee busjes en een bakwagen. Bax-shop.nl vraagt daarom uw hulp!

Gehele artikel/mededeling via de link: http://www.bax-shop.nl/nieuws-items/beloning-voor-gouden-tip-diefstal-uit-magazijn-bax-shop

Dit zuigt

Ach zo, amai,, En wow,, 17x de CDJ,,, Hopelk zullen ze ni snel weer bezoek krijgen,,

Met alle respect voor de Yamaha PSR-E243 maar ik heb het idee dat de dieven gewoon maar het eerste het beste wat ze tegen kwamen de bestelbus ingeflikkerd hebben. Maar dit is fucking zuur voor mensen die hun spullen graag eerlijk kopen. Waarschijnlijk niet of niet 100% verzekerd voor dit soort shit, dus met zulke dunne marges ga je dit gewoon terug zien in de prijzen. En als Bax niet meer de goedkoopste is hoeven de anderen hun prijzen ook niet zo ver naar beneden bij te stellen.

Echt schandalig !

Check sowieso MP en gelijksoortige sites. Er is duidelijk niet goed voorbereid gelet op hun keuze, puur voor de hoeveelheid en snelheid.

Overzicht van verdwenen producten
Sony MDR-DS6500 draadloze hifi hoofdtelefoon (106 stuks)
Squier Affinity Jazz Bass Rumble 15 Amp (5 stuks)
Yamaha PSR-E243 keyboard (21 stuks)
Yamaha Arius YDP-162C Light Cherry digitale piano (1 stuk)
Pioneer XDJ-R1 all-in-one draadloos DJ systeem (34 stuks)
Alesis DM Lite Kit elektrisch drumstel (6 stuks)
Pioneer S-DJ80X actieve studiomonitor (18 stuks)
BenQ W1070 Home Entertainment Full HD beamer (22 stuks)
Yamaha Tyros 5 61 toetsen keyboard (3 stuks)
Yamaha P-255WH draagbare digitale piano (7 stuks)
Yamaha P-255B draagbare digitale piano zwart (7 stuks)
Pioneer RMX-500 Remix Station (8 stuks)
Yamaha HS8W actieve studiomonitor wit (4 stuks)
Yamaha CLP-545B digitale piano Black Walnut (2 stuks)
Alesis DM10 X kit Mesh elektrisch drumstel (11 stuks)
Alesis DM6 elektrisch drumstel (10 stuks)
Squier Affinity P Bass set met Rumble 15 amp zwart (2 stuks)
Pioneer CDJ-2000 nexus media speler (17 stuks)
Yamaha NP-V60 Piaggero digitale piano (1 stuk)

...Waarschijnlijk niet of niet 100% verzekerd voor dit soort shit, dus met zulke dunne marges ga je dit gewoon terug zien in de prijzen. En als Bax niet meer de goedkoopste is hoeven de anderen hun prijzen ook niet zo ver naar beneden bij te stellen.

O jee, je bent de termijneffecten en doemscenario's al helemaal voor ons in kaart aan het brengen zie ik? Muziekhuis Barendrecht en de erfgenamen van de Triangel in Sluis zien weer kansen?

Maaruh... zouden we niet meer als klant bij MusicStore, Thomann, DV247 etc. mogen terugkomen denk je? De wereld is groter dan Goes.

Het is een kleine ton aan schade. Kut voor ze, maar ik denk dat Bax' jaarcijfers wel een paar ordegroottes hoger liggen. Je hebt geen voorraad van 20 stuks van een artikel waar je er maar 1 per maand van omzet. Zelfs in Zeeland kan het niet uit dingen eeuwig in een magazijn te laten liggen als ze niet bewegen.

Van hun site:

€ 5.000 voor de gouden tip
Bax-shop.nl loont een beloning uit van € 5.000,- aan de persoon die ervoor zorgt dat de gestolen goederen weer terug komen.
Heeft u in de nacht van 14 april op 15 april iets gezien in de omgeving Goes of ziet u op internet iets verdachts met betrekking tot onderstaande producten? Neem dan contact met ons op via het e-maildres jb@bax-shop.nl

Ik heb wel een tip: smaak hadden de dieven niet, of bax had niks boeiends in stock die nacht... Niks dat ik zou kopen is verdwenen.

Het was zeker een boze klant die b-stock geleverd heeft gekregen en zelf even a-stock is komen ophalen.

O jee, je bent de termijneffecten en doemscenario's al helemaal voor ons in kaart aan het brengen zie ik? Muziekhuis Barendrecht en de erfgenamen van de Triangel in Sluis zien weer kansen?

Maaruh... zouden we niet meer als klant bij MusicStore, Thomann, DV247 etc. mogen terugkomen denk je? De wereld is groter dan Goes.

Je kunt er wel grappig over doen maar er zijn hordes mensen die eerst de prijzen van online shops checken voordat ze hun lokale muziekboer binnenlopen en die het vel over de oren trekken *ahem* ik bedoel om een concurrerende prijs vragen. Bax zat altijd wel laag qua prijzen. De shops die jij noemt zijn buitenlandse shops.

smaak hadden de dieven niet, of bax had niks boeiends in stock die nacht... Niks dat ik zou kopen is verdwenen
Dieven gaan natuurlijk niet uitgebreid op hun gemakkie rondkijken en het een en ander uitproberen om tot een goede keuze te komen.

Je kunt er wel grappig over doen maar er zijn hordes mensen die eerst de prijzen van online shops checken voordat ze hun lokale muziekboer binnenlopen en die het vel over de oren trekken *ahem* ik bedoel om een concurrerende prijs vragen. Bax zat altijd wel laag qua prijzen. De shops die jij noemt zijn buitenlandse shops.

Ik reageer enkel op onzinnige uitspraken.

MusicStore, Thomann, Bax en al maar meer kleinere winkels, houden elkaars prijzen allemaal continue in de gaten met webspiders. En al zou Bax morgen helemaal stoppen dan zal er nog maar weinig veranderen. Want dan zal Keymusic, of een andere tent, proberen hun rol over te nemen. Dat heeft alleen maar met lage prijzen te maken. Over Bax wordt steeds meer geklaagd door klanten, dat zie je hier ook, en steeds meer merken/ importeurs leveren al niet meer aan ze. (TC Electronic al een tijd niet meer, Hagstrom sinds kort niet meer, e.a.)

Trouwens, Bax is voor velen van ons verder weg dan de MusicStore.

Dat krijg je als je B-stock aanbiedingen verkoopt als nieuwe spullen.

Nu ff serieus. Als je zo'n groot bedrijf hebt met zo'n cash flow en stock en je hebt nog niet eens deftige camerabeelden om of rond je zaak dan heb je het als baas aan jezelf te danken.

Wat nu 100% vast staat is dat de volgende kortingsactie nog lang op zich zal laten wachten. Whaha.

KAn je je vreemde reacties voor jezelf houden.......je komt over als een rasict.

Bericht door een moderator:
die fijne gekleurde meningen die niet getuigen van veel menslievendheid of hersenactiviteit kunnen wel achterwege blijven lijkt me zo. Ik heb ze verwijderd

Wat B-stock betreft: ik heb een keer een B-stock artikel bij een andere muziekzaak gekocht, ik ben nog steeds aan het zoeken wat er B-stock aan is. Complete verpakking, alles in absolute nieuwstaat, volledige garantie...doe mij dan maar B-stock! :)

Deze artikelen vinden wordt erg moeilijk, die zullen wel niet in NL aangeboden worden.

Back