als er wel iets is dat de dieven geklist kunnen worden is het met die djxnexusen,dat is enorm gevraagd
uitkijken op de 2dehands markt dus!
uitkijken op de 2dehands markt dus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat krijg je als je B-stock aanbiedingen verkoopt als nieuwe spullen.
Nu ff serieus. Als je zo'n groot bedrijf hebt met zo'n cash flow en stock en je hebt nog niet eens deftige camerabeelden om of rond je zaak dan heb je het als baas aan jezelf te danken.
Wat nu 100% vast staat is dat de volgende kortingsactie nog lang op zich zal laten wachten. Whaha.
Ik reageer even op persoonlijke titel nu. Begrijp ik het goed dat je zegt dat Bax (of elke andere organisatie die geen camerabeelden kan leveren) dit soort criminele activiteiten aan zichzelf te danken heeft? Dus als je niet via camerabeelden kunt aantonen wie bij jou inbreekt, ben je zelf verantwoordelijk? Wat is dit voor onzin joh?! Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! En gelukkig is de Nederlandse wetgeving dat met mij eens.
Ik reageer even op persoonlijke titel nu. Begrijp ik het goed dat je zegt dat Bax (of elke andere organisatie die geen camerabeelden kan leveren) dit soort criminele activiteiten aan zichzelf te danken heeft? Dus als je niet via camerabeelden kunt aantonen wie bij jou inbreekt, ben je zelf verantwoordelijk? Wat is dit voor onzin joh?! Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! En gelukkig is de Nederlandse wetgeving dat met mij eens.
Van hun site:
€ 5.000 voor de gouden tip
Bax-shop.nl loont een beloning uit van € 5.000,- aan de persoon die ervoor zorgt dat de gestolen goederen weer terug komen.

Ik ben nog opgegroeid in een tijd dat 'sparen voor iets' normaal was.
Veel mensen van tegenwoordig willen alles, en wel nu.
En blijkbaar maakt het niet uit hoe men eraan komt of dat het illegale handel is.
Maar ze vergeten 1 ding:
quick wins zijn vaak een quick loss.
En nu maar hopen dat karma nog werkt.