MEGA Inbraak bij BAX in Goes

Mijn mening is gebaseerd op wat ik hier op het forum lees. Kan er compleet naast zitten, heb geen cijfers om het hard te maken. Btw for the record, heb geen eigen muziek toko meer. Ik werk momenteel wel voor verschillende partijen. Niemand durft zijn mond open te trekken omdat het ze slechte publiciteit kan opleveren en tijden zijn al zo moeilijk. En het publiek vind een klager ook maar niks.

Grotere spelers proberen steeds meer merken binnen te trekken die in dat kleine assortiment van de kleine winkelier zit. Ik heb daar persoonlijk overigens niks tegen, het is mij de manier waarop dat gebeurd. Het is wat mij betreft jammer dat prijsafspraken verboden zijn in NL want dat zou veel meer duidelijkheid bieden.

Die mening dan dus gebaseerd op een natte vinger in de lucht steken op een willekeurig moment, en dan nog even naar links of rechts afronden. Is dus feitelijk helemaal nergens op gebaseerd.

Grotere spelers proberen vanzelfsprekend alle merken binnen te halen waar ze aan kunnen verdienen.

Wat er wel gebeurt, heb ik gisteren al in een ander topic aangegeven, is dat bepaalde producenten/ verdelers niet meer aan Bax leveren. TC Electronic doet dat al een tijd niet meer, onlangs hoorde ik van een bevriende gitarist dat ook Hagstrom daarmee gestopt is. En die merken zullen niet vertrokken zijn omdat de verstandhouding zo goed was.

En bij importeur M-Works, die ook eigenaar waren van de vroegere Feedback tenten, en er eveneens van die smerige streken met kapotte B-Stock uitleveren als nieuw op na hielden, zijn onlangs bijv. al Clavia/ Nord en Kurzweil vertrokken. De reden daarvoor was niet de geweldige service die M-Works verleende.

je kan natuurlijk een draadje op SF over een diefstal aangrijpen om je onvrede over anderen en bedrijven uit te spreken en te vertellen hoe slecht dat allemaal wel niet is vanachter je dikke footprint computer. vervolgens je kanes voldrukken met plofkip en ander gif wat je voor een prikkie haalt bij de grote supermarkt. als je het niet trekt hoe mensen zaken doen moet je daar niet kopen, punt.

verder is het vooral heel erg vervelend voor welk bedrijf dan ook als er shit wordt gejat. daar ging deze draad over. ik post nog een keer de lijst die inmiddels ondergesneeuwd is zodat iedereen dat in de gaten kan houden:

Overzicht van verdwenen producten
Sony MDR-DS6500 draadloze hifi hoofdtelefoon (106 stuks)
Squier Affinity Jazz Bass Rumble 15 Amp (5 stuks)
Yamaha PSR-E243 keyboard (21 stuks)
Yamaha Arius YDP-162C Light Cherry digitale piano (1 stuk)
Pioneer XDJ-R1 all-in-one draadloos DJ systeem (34 stuks)
Alesis DM Lite Kit elektrisch drumstel (6 stuks)
Pioneer S-DJ80X actieve studiomonitor (18 stuks)
BenQ W1070 Home Entertainment Full HD beamer (22 stuks)
Yamaha Tyros 5 61 toetsen keyboard (3 stuks)
Yamaha P-255WH draagbare digitale piano (7 stuks)
Yamaha P-255B draagbare digitale piano zwart (7 stuks)
Pioneer RMX-500 Remix Station (8 stuks)
Yamaha HS8W actieve studiomonitor wit (4 stuks)
Yamaha CLP-545B digitale piano Black Walnut (2 stuks)
Alesis DM10 X kit Mesh elektrisch drumstel (11 stuks)
Alesis DM6 elektrisch drumstel (10 stuks)
Squier Affinity P Bass set met Rumble 15 amp zwart (2 stuks)
Pioneer CDJ-2000 nexus media speler (17 stuks)
Yamaha NP-V60 Piaggero digitale piano (1 stuk)

Die toezegging is alleen relevant als jij de rechten bezit van het ontwerp van je fiets en ik een kopie kan downloaden die jij ter beschikking hebt gesteld.

Persoonlijk zit ik meer op het denkspoor "zolang ik maar niet naar huis hoef te lopen"

Die mening dan dus gebaseerd op een natte vinger in de lucht steken op een willekeurig moment, en dan nog even naar links of rechts afronden. Is dus feitelijk helemaal nergens op gebaseerd.

Gebaseerd op het feit dat vrijwel elk nieuw product dat gepost wordt snel gevolgd wordt door een link naar de site van Bax.

En bij importeur M-Works, die ook eigenaar waren van de vroegere Feedback tenten

Voor zover mij bekend was het close maar is Feedback nooit van MWorks geweest.

Zie deze thread voor 't eerst :o: zwaar kl*te voor ze..

Vwb de off-topic over prijsconcurentie met webwinkels, denk dat dit zich vanzelf oplost of stabiliseert.. leveranciers zijn er niet altijd blij mee, distributeurs zijn er niet altijd blij mee.. het hele keten is er soms niet blij mee. Zie bijv deze uitspraak: http://www.vandersteenhoven.nl/nl/actueel.htm#. Als een leverancier het stunten zat is kunnen/mogen ze aan de bel trekken.. en dat doen ze dan soms ook. Dat klinkt mij positief in de oren, doet me denken aan die situatie waarbij Hans Teeuwen de voorverkoop van kaarten aan bobo's op 1e rij zat was en daar een halt toe riep.. soms komt het uit onverwachte hoek.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=16603.0 extreem.. al die accounts.. en da's alleen nog maar voor 1 website pfoeh.. ga er maar aanstaan.

Laatst gewijzigd:
Back