Poeh, daar kom je nog goed vanaf! Gelukkig heb je snel toegehapt.Nou dat ging niet makkelijk. Uiteindelijk 100E toe moeten leggen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poeh, daar kom je nog goed vanaf! Gelukkig heb je snel toegehapt.Nou dat ging niet makkelijk. Uiteindelijk 100E toe moeten leggen!![]()
en oude analoge Yamaha'tjes.

Ik krijg altijd weer een 40-45 gevoel de dagen voor de koningsdag.. overal waar je loopt op straat "bezet"..
Heb heel even een rondje door Osdorp gedaan.
Heb ook sterk het vermoeden dat de mensen die werkelijk hun naam op de grond hebben gekalkt (vaak jonge kinderen) er niet eens komen te staan.. overal aldaar weer commerciële stands.. deed mij meer aan de Bazaar Beverwijk denken.
Ik was op zoek naar Yamaha SHS10's.

Had ik verteld dat ik er ook nog een kabel bij kreeg ?! ;-)
Het laat zien dat de verkopers tegenwoordig echt niet meer achterlijk zijn. Vroeger hadden ze geen idee,
nu heeft iedereen de wereld in zijn broekzak....

Ja ware woorden.... hmmm, dus die smartphones verpesten onze zoektocht naar leuk muziekspul ! ;-)
We zagen ook wel de nodige 'dedicated' mensen: voordat de markt goed & wel begonnen was kwamen zij al met tassen vol terug... most likely de krenten uit de pap.
OK alles, was leuke avond & dag.![]()