vrijmarkt 2015?

Een Psion 3a handheld computertje voor €3,- met een klein probleempje, geldt dat ook?

Ik krijg altijd weer een 40-45 gevoel de dagen voor de koningsdag.. overal waar je loopt op straat "bezet"..
Heb heel even een rondje door Osdorp gedaan.
Heb ook sterk het vermoeden dat de mensen die werkelijk hun naam op de grond hebben gekalkt (vaak jonge kinderen) er niet eens komen te staan.. overal aldaar weer commerciële stands.. deed mij meer aan de Bazaar Beverwijk denken.

De trend voor 2015 in Den Bosch was kapot kinderspeelgoed, vieze oude knuffelbeesten en oude puzzles zonder compleet-garantie.

Ik was op zoek naar Yamaha SHS10's en oude analoge Yamaha'tjes. Er was een PS15 te koop, maar daarvan ontbraken er knoppen. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen met een te dure Casio SA-75. Ik had gehoopt dat het een SA van de nieuwe generatie zou zijn, maar hij is hetzelfde als mijn oude SA-10 en dan nog wat doffer ook, waarschijnlijk om de veelheid aan ruis te filteren.

hier was t ook kapot speelgoed, gore meuk, nog meer gore meuk, useless oude minisetjes, platen van bzn en gore meuk.

Ik krijg altijd weer een 40-45 gevoel de dagen voor de koningsdag.. overal waar je loopt op straat "bezet"..
Heb heel even een rondje door Osdorp gedaan.
Heb ook sterk het vermoeden dat de mensen die werkelijk hun naam op de grond hebben gekalkt (vaak jonge kinderen) er niet eens komen te staan.. overal aldaar weer commerciële stands.. deed mij meer aan de Bazaar Beverwijk denken.

Ik mis juist het plein 40-45 gevoel, het plein in Slotermeer waar ik als jochie rondstruinde met Koninginnedag, toen kwam je nog wel eens wat leuks tegen, tegenwoordig kan je idd net zo goed langs de bomen gaan met vuilnisbakkendag....

Was een toffe microfoon tegengekomen, een ribbon-mic zowaar
(zal jullie de details besparen om geen mazzel-p*k tirades te triggeren).

Dus ik kon m'n ogen niet geloven.

Had uiteraard m'n ogen ook niet geloofd als de ribbon nog heel was geweest! ;-)

Mazzelpik!

Attachments

• Trump.jpg
    Trump.jpg
    73 KB · Bekeken: 67
Béétje verzachten:

goede re-ribboning kost met heen & weer sturen bijna net zoveel als waar deze mics 2e hands voor gaan.

Had ik verteld dat ik er ook nog een kabel bij kreeg ?! ;-)

Het laat zien dat de verkopers tegenwoordig echt niet meer achterlijk zijn. Vroeger hadden ze geen idee,
nu heeft iedereen de wereld in zijn broekzak....

Het laat zien dat de verkopers tegenwoordig echt niet meer achterlijk zijn. Vroeger hadden ze geen idee,
nu heeft iedereen de wereld in zijn broekzak....

Ja ware woorden.... hmmm, dus die smartphones verpesten onze zoektocht naar leuk muziekspul ! ;-)

We zagen ook wel de nodige 'dedicated' mensen: voordat de markt goed & wel begonnen was kwamen zij al met tassen vol terug... most likely de krenten uit de pap.

OK alles, was leuke avond & dag. 8)

Ja ware woorden.... hmmm, dus die smartphones verpesten onze zoektocht naar leuk muziekspul ! ;-)

We zagen ook wel de nodige 'dedicated' mensen: voordat de markt goed & wel begonnen was kwamen zij al met tassen vol terug... most likely de krenten uit de pap.

OK alles, was leuke avond & dag. 8)

Ja...
Voorheen pleurde oma haar hebben en houwen zo op het kleedje van het kleinkind.
Tegenwoordig komt de zoon of dochter natuurlijk tussen beide, om eens te kijken wat het allemaal waard is.. :D

Benieuwd wat er van al die VHS-tapes is geworden waar je voorheen over struikelde ;-)

Er moet ergens een enorme plastic berg zijn... en met iets verderop een berg met al die cassette-bandjes waar je daarvoor over struikelde...

Back