Eminent 310 in Diemen voor 25 euro

25,- is ruim betaald voor zo´n ding.

:koffie:

vinden jullie tistem datk der ruimte idd ooknie voor heb maar zekers vette sound
drumbox is makkelijk te modden trigein ,patamet had de zijne .. modde d
uiteindelijk wastie krakerig geworden , is met de kraak mee gegaan

rip 310 super string sound dat wel

soon yamaha , cy / c35/55 met sy analog mono synth erin ook best ok & vast nog voor weinig te scoren ,.. blijft een EGT instrument watje moet bespelen']

wat groots inje studio , asje groot wil worduh']]

Dat is waar, bij fineer kun je beschadigingen natuurlijk nog bijwerken.

Ik heb nog even gegoogled op "HPL stootbestendig" en ze beweren juist dat het heel stootbestendig is...
Hier een redelijk toepasselijk stukje uit een bouwforum (onderwerp keukens):

Ik heb ervaring met formica en hpl, ik weet wat er mee kan en niet mee kan, in keukens is formica een veel toegepast laminaat, daar is het ook prima geschikt omdat er niet al te zware krachten op een keuken worden losgelaten, maar dat is anders als je er 'on the road' mee gaat, 1 juiste tik met metaal of steen of iets anders wat hard is en er komen lelijke stukken van af.

Maar goed, ik weet dus niet wat je er mee wil gaan doen, maar een kast met hpl voor op het podium is alleen te doen als je er heel wijs mee om gaat, dus, kist maken waar die precies in past met beschermingsmateriaal, tenminste, als heel houden belangrijk is. :)

tenminste, als heel houden belangrijk is. :)
Hahaha!

Okee, ik geloof je! Een flightcase oid. is dus een must als ik het netjes wil houden.
Mijn plan is nog niet uitgewerkt, misschien eerst maar eens een proefje maken en daar flink mee gooien. :D

Vandaag was ik in Diemen. De Eminent staat er nog, nu voor 35 euro (oorspronkelijk 70 euro, met 50% korting). Heb hem even aangezet maar het geluid kon mij niet bekoren, ik snap de aantrekkingskracht niet zo...

De stroboscoop is ook nog niet verkocht.

Ik zeg, vraag het eens waarom die er 2000 euro voor vraagt ;) maar pak je wel goed in, want je krijgt de wind van voren want volgens hem moet je je er vooral niet mee bemoeien als je geen verstand van zaken heb. Whoehahaha

Heb jij wel verstand van zaken :?
Albert Steenbergen reviseert deze orgels geheel (ook die van Jarre), alles maar dan ook ALLES word door hem aangepakt.
Zo haalt hij alle toetscontacten eruit (wat een tyfus werk is) reinigt die in een amoniakoplossing om vervolgens ze schoon te spoelen in gedemineraliseerd water, hetzelfde geld voor de tab contacten, verder worden alle elco's (meer dan 100 stuks) vervangen.
En nog veel meer, zijn vraagprijs voor dit alles is 1750 euro en dan heb je eigenlijk bijna een nieuwe, goedkoper dan hij destijds nieuw was :eureka:
Misschien is dat bij deze ook wel het geval!
Het is weer een kwestie van leedvermaak waar je je wel vaker aan schuldig maakt :duivels: als je de prijs van een ander niet aanstaat, laat een ander in zijn waarde, een ieder mag toch vragen wat hij wil.
Of het daadwerkelijk voor die prijs verkocht gaat worden lijkt mij ook sterk alhoewel ze in het buitenland meer waard blijken te zijn, maar om iemand om zijn vraagprijs belachelijk te maken gaat echt te ver :smeris:.

Natuurlijk is het een verschil of een apparaat volledig is geserviced of niet maar, dat dient er dan wel bij gezegd te worden bij verkoop. Meestal is het zo, dat als het niet vermeld wordt, er ook geen service aan is gepleegd. Servicen kan tijdsintensief zijn en dat kost wat: helemaal waar.

Natuurlijk is het een verschil of een apparaat volledig is geserviced of niet maar, dat dient er dan wel bij gezegd te worden bij verkoop. Meestal is het zo, dat als het niet vermeld wordt, er ook geen service aan is gepleegd. Servicen kan tijdsintensief zijn en dat kost wat: helemaal waar.

Kan ik je geen ongelijk in geven.

Cheers,
Exo. :mega:

Staat nog steeds in de kelder voor 25 euro.
Ook een Elka X 605 voor 125 euro.

Is die nog steeds niet weg? Vreemd. Moest het in de buurt zijn zou ik erover nadenken. Studio is op de bovenverdieping...

Gek dat String ensembles voor 700 euro gaan, en die dingen voor 25 met een ingebouwde string ensemble die net een tikkeltje anders klinkt maar evengoed is.. Het zal het lompe gewicht wel zijn zeker?

Daar komt binnenkort een oplossing voor. Voor dat lompe gewicht dus. :-)

Ik ga het niet zelf doen heb ik besloten, maar mijn maat / collega gaat zich er aan wagen, en het plan is inderdaad een nieuwe kast, maar ook de pedalen gaan in een nieuwe kast zodat die 2 zaken los van elkaar zijn. Er wordt nog hevig na gedacht over de uitvoering, er is een sterke behoefte aan een artistieke twist.

Hee, niet pedalen dissen. Ik hou van pedalen! Twee extra hele dikke vingers == meer polyfonie.

Back