Onderscheid analoog van digitaal ;) Succes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zou gewoon nog een joint opsteken als ik jou was. Je weet duidelijk niet wat je hier aan het doen bent :D

Een forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en meningen. Ik was alleen in de veronderstelling dat dit een muzikantenforum zou zijn. Maar dat valt in de praktijk tegen. Met de paar muzikanten op dit forum kan ik prima door één deur, maar sommige knoppendrukkers kan ik wel de nek omdraaien en zij mij. Dus als dit een einde aan mijn SF-account betekent, zou ik dat niet erg vinden.

Definieer:

1. Muzikanten
2. Mooi
3. Niet mooi
4. etc.

Volgens mij is alles meningsgebonden en is het vooral niet de mening zelf maar de manier waarop een mening wordt gebracht (lees: met of zonder enig respect) vaak de reden waardoor accefietjes ontstaan op fora.

Laten we het dus gewoon eens gezellig houden. Zolang ieder zijn mening met wat respect brengt en vooral ook ruimte laat voor de mening van een ander zijn discussies naar mijn idee een stuk prettiger. Wat weer resulteert in een prettiger forum. :)

29527ea8e208c9b1a7eb89f840a68cc3.jpg

Kom op joh, het is moederdag en dat is voor niemand leuk maar morgen ziet de wereld er vast weer wat beter uit. :mega:

Bedankt voor de steunbetuigingen. Ik heb vaak het gevoel dat ik en SF zich op twee totaal verschillende planeten bevinden, terwijl ik naar mijn mening toch vrij menselijk reageer op wat er zich op SF plaatsvindt. Natuurlijk strookt mijn mening niet met iedereen, maar daar is een forum voor.:Voer voor degene die een tegengestelde mening zijn toegedaan. Gelukkig zijn er toch een paar muzikanten die het met mij eens zijn.

niemand zegt toch dat ie t met je eens is? :D
je slachtoffert jezelf een beetje terwijl je toch redelijk bot binnenkwam over dat TS eerst nog moest leren wat muziek is. Daar kreeg je van mij wat tegengas omdat je de wereld (in mijn ogen) nogal alleen vanuit jouw perspectief bekijkt. Daar ging het ook wel s mee mis in andere draadjes vond ik. er is echt niets mis met meningen die verschillen, echt helemaal niets. waarom mensen dat soms toch denken?
het gaat om de presentatie ervan en ik steek ook hand in eigen boezem dat ik dat soms ook wat sierlycker mag doen :)

Mijn mening over het muziekstukje van de TS was niet mild, omdat er naar mijn mening ook veel aan mankeert. Ik heb daar naar mijn mening de TS niet gedegradeerd tot een minderwaardig persoon, maar wel aan de kaak gesteld wat belangrijker is: goede muziek of analoog/digitaal. Kun je mij aanvallen over of de muziek wel of niet goed is. Maar het punt van analoog vs. digitaal komt in het stukje muziek niet echt naar voren. Zijn de bliepjes van mijn pc analoog of digitaal? En de klankopwekking van mijn staafmixer? Zit daar staafmodulatie op? Ik zeg: reageer op de kern van het verhaal en niet op de persoon die het op zijn eigen manier vertelt.

Soms zijn de dingen die je vindt heel serieus maar moet je ze niet al te serieus nemen.
Zie kritiek niet meteen als een persoonlijke aanval maar meer als een tintelende uitwisseling.
Als het aan mij ligt roep je gewoon dat iets kudt is. Ik zeg het ook op een bepaalde manier aangaande dat stuk maar verpak het als een 'saai stuk'. Het kan allemaal maar, niet gaan lopen miepen als je tegengas krijgt.

Ik verwacht ook inhoudelijke tegengas. En geen dingen als 'welke drugs heb je genomen?', of dat men mij afkraakt als persoon, of welke muziek ik zou maken.
Ik probeer zo eerlijk mogelijk te reageren, maar als er ergens een heilig scheentje geschopt kan worden, zou ik dat niet laten. Het is mijn mening. Daar kun je wel of niet iets mee doen. Maar word niet persoonlijk.

Een forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en meningen. Ik was alleen in de veronderstelling dat dit een muzikantenforum zou zijn. Maar dat valt in de praktijk tegen. Met de paar muzikanten op dit forum kan ik prima door één deur, maar sommige knoppendrukkers kan ik wel de nek omdraaien en zij mij. Dus als dit een einde aan mijn SF-account betekent, zou ik dat niet erg vinden.

Mijn reactie was richting persoon die het topic had geopend! Hahahaha

Mensen moeten gewoon quoten. En als je niet quote dan is het niet richting de schrijver van de reactie daarvoor. Gewoon forum ethics of je verstand gebruiken. :)

Ik zou gewoon nog een joint opsteken als ik jou was. Je weet duidelijk niet wat je hier aan het doen bent :D

Waarom zouden mensen die blowen niet weten wat ze doen ?

Haha, geweldig die reacties.

Deze spant toch wel de kroon:
En de klankopwekking van mijn staafmixer? Zit daar staafmodulatie op?

Heerlijk.

Wat een gezeik verder zeg, iedereen mag toch gewoon ze mening geven. Dat stukje muziek wat ik stuurde ging nergens over en was een testje, ik wou zo laag mogelijk gaan. De vraag daarbij analoog/digitaal is natuurlijk met een korrel zout te nemen, en zoals verwacht heeft het een bepaalde discussie opgewekt.

Kritiek of niet, ik geloof toch wel dat alle kritiek juist was. Ik heb er zelfs wat van geleerd. (40hz pompt blijkbaar lol).

Niet zo gevoelig allemaal hoor, het is maar een forum... iedereen mag gewoon zijn mening geven op wellke manier dan ook. Zelf de joint-hater had gelijk, blowen doe ik graag tijdens et prutsen.

Nu even kijken of er staafmodulatie op de klankopwekking van mijn staafmixer zit want daar ben ik nu toch wel benieuwd naar!

ik vind staafmodulatie eigenlijk een best prikkelend woord

ik vind staafmodulatie eigenlijk een best prikkelend woord

Zekers, maar ik wil toch ook even de uitdrukking ' tintelende uitwisseling' van marcmarc hierboven prijzen :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back