Onderscheid analoog van digitaal ;) Succes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De laatste keer dat jij een geluidsvoorbeeld liet horen was ik niet overtuigd....

Ik was er wel tevreden over, gezien de mogelijkheden van de JX-1. Maar nu heb ik nieuwe stappen gemaakt.

Ik denk dat daar ook de schoen wringt, dat jij er tevreden over bent is fijn voor jou, maar je probeert het algemeen te maken met je opmerkingen en helaas is je dat tot nu toe niet gelukt.

Ik probeer niets op te dringen, maar bied wel iets te luisteren aan, wat een ander nog niet gemaakt heeft.
Het enige wat ik wil is: kijk ook eens naar de alternatieven. Luister naar wat een ondergewaardeerde JX-1 kan. Het is geen preset MT-32 met toetsen. En zo kan een S30 ook meer dan de fabrikant er ooit ingestopt heeft.

het zou fijn zijn Mark-T als je eens in zou zien dat verschillende mensen verchillende wensen hebben
een juno60 kan iets wat andere bakken niet kunnen en dat is klinken als een juno60
er zijn andere bakken die veeeeeeeel meer kunnen
maa rniet klinken als een juno60
snappie?
jouw wereld is een onderdeel van alle werelden van alle mensen bij elkaar
anderen hebben andere wensen, aanvliegroutes en soundvoorkeuren

ik laat scheten die die 64 uitgebreide oscilators ver achter zich laten

Bericht door een moderator:

Citaat:
Plaats geen berichten die obsceen, grof, seksueel getint, haatdragend of dreigend, drugsgerelateerd of anderszins in strijd met de wet zijn.

volgens mij zou dat 'anderszins' eruit moeten.

Ik probeer niets op te dringen, maar bied wel iets te luisteren aan, wat een ander nog niet gemaakt heeft.
Het enige wat ik wil is: kijk ook eens naar de alternatieven. Luister naar wat een ondergewaardeerde JX-1 kan. Het is geen preset MT-32 met toetsen. En zo kan een S30 ook meer dan de fabrikant er ooit ingestopt heeft.

Ik snap het al, je zit de JX1 en S30 te hypen, zodat je die straks voor 20,- euro meer kan verkopen als wat je er zelf voor betaald hebt.

Ik hem 'm door nu.

Die jx1 is toch zo'n scheitrompler?

[edit] Laten we die jx1 er ook nog ff bij halen, past goed bij de rest van deze draad [/edit]

volgens mij zou dat 'anderszins' eruit moeten.

Wat mij betreft ook maar ik ga niet in discussie over huisregels :D

Verder blijft leuk deze draad. Lente maar het regent. Ik voel het hier helemaal terug ;)

En ik wil die j30 nou ook horen ook. Had pas al 2 analoog freaks die over het dikke bas geluid van ren an1x begonnen en dat vond ik nooit bijzonder.

Dus misschien ligt het aan 'ons'

:D

Leuk hoor, al dat gekibbel. Iedereen heeft z'n eigen gelijk als een aangepaste waarheid die hout snijdt voor de eigen situatie :mega:

Wel is het zo dat als je liefhebber bent van digitaal opgewekt geluid zonder het analoge te kennen jezelf tekort doet :D En visa versa 8)

Ik vind het er het mijne van:P
Software- en synthmakers doen al jaren hun best met VIRTUEEL analoog, het zo getrouw mogelijk NAbootsten van ???? Of je dat verschil wel of niet hoort/voelt tja... Hangt van de ontvanger af. uiteindelijk wil iedereen muziek analoog hebben om de gewenste trilling je speakers in beweging te laten brengen . Is een digitale foto mooier dan een analoge? De digibeet of de analfabeet?
Heb respect voor zowel digitale als analoge klankopwekkerts en kick op wat je wil.
Al hak je een sinus succesvol digitaal in miljarden 0 en 1 plakken, om je oren te begeren moet je ze uiteindelijk weer allemaal in volgorde aan elkaar plakken.:?
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Bericht door een moderator:
En daarmee is alles wel gezegd. De liefhebbers van de analoog-digitaal discussie verwijs ik graag naar de tientallen andere draadjes die hier over volgepend zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back