Arv
Robot
Laat Ome Henk het maar niet horen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Omdat alles wat ie in de topic zei bij mij meer vragen dan antwoorden opleverdeWaarom zouden mensen die blowen niet weten wat ze doen ?

Als je met een ferrari met 5 km/u door een smal straatje rijdt, merk je nog niks van de ferrari.. hoogstens de stugge schokdempers.. dat kan een lelijk eendje ook en mss nog wel comfortabeler ook. Het gaat erom, wat als het erop aankomt.. in volle actie, dan openbaart zich het analoge pas ; dan weet je dat je onmiskenbaar in een ferrari rijdt.
Verder liep ik vooral tof te doen hoor. Ben net weer 10 dagen gestopt dus ik loop de anti blower uit te hangen![]()
Hm, ah ben je op die toer. Ik snap dat nooit, als mensen "stoppen" met iets, is het ineens ketters.. Zelfde als met "normaal roken".
Idd. Deze tread verdient dat ookNah, MadR is gewoon zalig aan het gallen. Tegenwoordig noemen ze dat Trollen geloof ik. I love it.

Zo en nu mogen de mensen die onzeker willen doen daar weer mee doorgaan![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Heeft iemand een goedkope USB audio-interface te koop? Ik heb mijn Boss BR-532 iets te vroeg weggedaan. Dan kan ik stukjes Yamaha S30 plaatsen, waar een Roland Juno-60 het schaamrood op zijn kaken zou krijgen.
Bericht door een moderator:
Dat lijkt me niet nodig. SF is geen discussieforum over drugsgebruik. Uit de SF huisregels:
https://www.synthforum.nl/forums/faq.php?faq=vb3_board_usage#faq_huisregels
Dus graag on-topic blijven.

Sorry dat je me vergelijking dan niet begrijpt en aan het punt volledig voorbij gaat.Niet om jouw vergelijking helemaal om zeep te helpen, maar om digitaal een lelijk eendje te noemen en analoog een Ferrari raakt natuurlijk kant, nog wal. Daarnaast heb ik zelf zowel een Ferrari 360 (grotendeels analoog), een Porsche 911 (997 MKII, moderner en wat meer elektronica) en een BMW M3 (E92,moderner en wat meer elektronica) over de Nordschleife (oude Nurburgring en onder de kenners het meest spectaculaire circuit ter wereld) mogen jagen (op zeer hoge snelheden) en ik kan je vertellen: de Ferrari was het minst leuk (en minst snel) van alledrie. Stapvoets op weg naar de start wel de meeste bekijks, dat wel, maar voor de volle actie verkies ik toch liever wat anders.
rollend over de vloer van het lachen..net zo als of een r8 net zo breed en dik klinkt als een tr-808.