De A is kapot!!

astronaut

Ouwe rot
Mijn MS10 is kapot.

De A toets is onlangs tijdens een ongeluk gebroken, weet iemand wie mij eventueel aan een dergelijke toets kan helpen. Of is er iemand die een ms10 uit elkaar heeft liggen??

Zou geweldig zijn.

Groeten Astronaut.

Attachments

• rocket-s.jpg
    rocket-s.jpg
    10,2 KB · Bekeken: 168
Zit met het zelfde probleem, ongeveer 6 jaar geleden 2 toetsen gebroken van mijn ms-20 (G en A) flink lopen zoeken maar nog steeds niks gevonden.

Het zou inderdaad mooi zijn als iemand nog toetsen heeft liggen (ben toevallig met senso bezig hierover, moet alleen nog een foto maken van een toets) e/o weet iemand toevallig ofdat ze ook op een andere type korg zitten.

Groet,

dBm

als iemand een foto heeft van zo'n ms toets kan ik wel eens kijken tussen de verzameling toetsen die ik hier heb liggen

Hierbij een foto van een toets voor de ms-10 e/o 20, ik ben op zoek naar een witte G en een A, hopelijk heeft een van jullie ze nog ergens liggen. En natuurlijk een A voor astronaut :)

Bvd,

dBm 8)

Attachments

• ms20_key1.jpg
    ms20_key1.jpg
    6 KB · Bekeken: 140
Laatst gewijzigd:
ik heb ze zeker niet liggen die toetsen heb het nageken net

je kan service connection in hilversum proberen die heeft soms nog wel eens wat liggen van die toetsen

Ik ga denk ik maar kleien.

Ik ga denk ik maar kleien.

In ieder geval bedank allen,

Ik heb nog steeds niets kunnen vinden wat maar een beetje op een A toets lijkt van een ms10 of 20. Ik ga denk ik een pond's pak klei kopen. Het is overigens niet zo dat de A toets die ik nu heb compleet vernietigd is . Ik heb nu eenmaal mijn instrumenten in goede staat. Oe wat deed dat trouwens pijn toen mijn ms10 viel en de toets brak.

=(

Groeten :doei: Astronaut.

Heb inmiddels 2 nieuwe toetsen gevonden > aan astronaut > vraag senso ofdat hij er nog heeft ;)

Heb je voor mij dan ook nog een A-tje.

Heb je voor mij dan ook nog een A-tje.

Origineel geplaatst door dBm
Heb inmiddels 2 nieuwe toetsen gevonden > aan astronaut > vraag senso ofdat hij er nog heeft ;)

Heb je voor mij dan toevallig die ^^^^

A toets.

Groet:doei:

Astro.

Back