Paris Eq

sureshotstudio

Stamgast
alo

ik wilde even mededelen dat de eq van de EMU paris systeem is geport naar VST hier kan je m dlen
http://www.it.usyd.edu.au/~mcraig/projects/paris/ op andere forums waren ze er erg lovend over keb m nog niet geprobeerd dus ik kan er nog nix over zeggen.

groeten

thomas

Attachments

• pariseq.jpg
    pariseq.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 108
kan niet oordelen of hij lijkt op de paris eq van emu,maar ik vond hem zelf niet te gek ofzo...

dan liever die eq van steinberg... (ben ff de naam kwijt, dit tl-audio eq ofzo)
en de waves renesaince eq

hmm ik vindt hem heel erg bruikbaar hij is heel clean ik mag dat wel. ik had altijd begrepen dat de paris gewoon een kut ding maar als dit ook echt de eq was zat er toch wel iets goed in blijkbaar

Ik heb hem een paar keer geprobeerd, en de klank vind ik lekker maar op een of andere manier vind ik hem k*t te bedienen.

De Paris I was zeker geen k*t systeem hoor.
Hij veegde toendertijd gigantisch de vloer aan met Protools qua geluidskwaliteit.

Aleen hebben ze het met de opvolger versie 2 nogal verkloot.
En omdat ze te klein waren konden ze niet opboksen tegen de rest.

Origineel geplaatst door fuse
De Paris I was zeker geen k*t systeem hoor.
Hij veegde toendertijd gigantisch de vloer aan met Protools qua geluidskwaliteit.

Aleen hebben ze het met de opvolger versie 2 nogal verkloot.
En omdat ze te klein waren konden ze niet opboksen tegen de rest.

yep fuse is right ...
volgens mij zijn ze er wel mee gestopt maar heb goede ervaringen van mensen gehoord !

Tsja, als ik goed even m'n biologisch archief na ben gegaan is hier al eerder een keer een draadje over geweest en deze plugin is er al een jaartje bijna.

Back