3 van de zeven

hmm ik ga me wederom niet aanmelden heb je ze niet ergens anders online staan waar ik direct van kan downloaden?

Aanmelden?? Als je gewoon [music] aanklikt en dan [hi-fi] dan krijg je alle 3 de nrs. toch gewoon???

De track: hmm, ik snap de titel nu! (lust)
't Nummer opzich vinnik niets aan eigenlijk.. sorri.

ja ik vindt hem heel chaotisch maar heb de andere twee ook ff geluisterd en het is misschien wel een makkelijk onderwerp maar het is wel de best uitgewerkte van de 3 tot nu. ik ben benieuwd naar de andere 4.
gaaf idee dit!

:D

Attachments

• pdvd_000.jpg
    pdvd_000.jpg
    14,3 KB · Bekeken: 78
Ik vind het echt altijd onwijs goedkoop klinken dat gekreun door een nummer.

Helemaal als er geen eind aan zit. Ik hoor liever een mooie analoog brullen als een lekker wijf. Als ik me bezig hou met de muziek dan he.

Na een paar uur cubasen is dat wel anders. :P

Tja..... het is niet echt een nummer wat ik keihard op mijn slaapkamer of in mijn auto ga afspelen.
Het gekreun klinkt lekker maar niet voor in een nummer (liever in bed ofzo :P ).

Ik moet wel zeggen dat de zeven zonden als thema voor je muziek een leuk idee is.
Als je alle zeven zonden hebt gehad, ga je dan bezig met de zeven deugden?

Maar van de drie nummers die ik tot nu toe heb gehoord vind ik persoonlijk "begeerte" het mooist.
Misschien moet je wat meer variatie in je nummers gooien, want 4 minuten gekreun begint wel een beetje te vervelen.

Back