Gezocht: Korg MS-20 mini

Status
Please reply by conversation.

bloc

Stamgast
Dag forumleden,

Ik ben opzoek naar een Korg ms-20 mini mag met of zonder gigbag.
Er is er eentje tekoop op Synthforum maar hij reageerd niet :bekdicht:

Liefst ergens rond Enschede (Twente) maar mag ook verder weg (stundent met OV en auto)

Groetjes

Bloc

Er zou een pricedrop zijn voor de MS-20 mini.
Ik weet niet of baxshop die al doorgevoerd heeft, maar 400 euro is wel aantrekkelijk en dan heb je direct een nieuwe met garantie. Zelf ben ik aan het twijfelen.

Amai een pricedrop in deze tijden. Terwijl Moog en DSI prijzen sterk stijgen (jaja de Dollar vs Euro) doet korg er lekker vanaf. Kunnen we alleen maar toejuichen natuurlijk.
Dan kan je beter een nieuwe kopen want de 2dehandsprijzen stonden ook rond die prijs (en zelfs nog ietsje meer).
Ik heb hem ook gehad maar hij is moeten vertrekken wegens te veel ruis naar mijn idéé.

potjandosie das wel cheap, heeft ie dan wel nog steeds dat noise gezever en er was nog iets niet in de haak toch?

Ik denk dat het misschien een prijsverlaging is om de laatste voorraad er uit te blazen voordat ze overstappen naar de Odyssey. Dit staat qua prijs gewoon niet in verhouding met de rest van de Korg synths, ze waren al erg goedkoop.

kan ook heel goed met de odyssey gebeuren. ff wachten dus.

Kreeg die add voor 400 vanmorgen toevallig in mijn vizier (je weet wel linksboven). Had op die computer geen addblocker zitten dus ja.. weg 400 euro.......

Bax was bij mijn laatste deal niet zo heel lief bezig maar geef ze nog een kans.. ben benieuwd :)

Ja lap, ik ben nu te laat, terwijl ik zelf de hint gaf... Staat nu weer op 549 bij bax.

begin van de avond was het nog 400.....stelletje koekebakkers bij Bax.

inmiddels is hij weer 400 wel 4 werkdagen verzending maar dat is het wel waard.

wow daar krijg ik wel ff de kriebels van, maar heb eigenlijk niks nodig

Hij is gisteren bij mij binnengekomen.. helemaal top :okdan:

Goed om te zien dat hij weer leverbaar is voor die prijs.. :)

Status
Please reply by conversation.
Back