Gezocht: Korg MS-20 mini

Status
Please reply by conversation.
heb je al cv van de 20 naar de oddy gebruikt?
syncen er in de ms dingen aan de midi?

Nee.. nog nie.. heb em alleen uitgepakt en ff geprobeerd. Het echte testen ga ik doen zodra ik weer thuis ben..

heb je al cv van de 20 naar de oddy gebruikt?
syncen er in de ms dingen aan de midi?

Net het filter via de lfo van de MS20 aangestuurd.. dat werkt lekker.. spanning is +/- 2,5v maar effect is effectief genoeg voor sweeps.

Ook de MS20 onderzocht op ontvangen van midi. Slechts alleen note no. vrees ik. pitch en modulatie reageert ie niet op iig.

Kabaam! Besteld! Soms moet je eens schulden maken. :p

:mega:

€ 400 is een mooie prijs,
alleen die verhalen over dat de mini's veel ruis hebben doet mij nog weerhouden.
Iemand hier ervaring mee ?
Hebben alle mini's dit ?
Of is het een slechte batch geweest ?

Ik hoop dat het niet zo erg is als men beweert. Anders stuur ik hem terug...

De MS20 die ik heb heeft idd die besproken ruis nog. Vooral als je het filter dichtzet valt het op. Het wordt dus sowieso lastig om een donkere sound (zonder al te veel boventonen) te willen produceren.. of je moet okay zijn met de pink HP noise die je er standaard bijkrijgt. :)

Heb op mijn MS 20 ook nog wat vreemds met het gedrag van de envelope op het filter.. dat lijkt inverted.
En als ik de release een beetje open heb en staccato speel hoor ik een behoorlijk irritant plopje bij het loslaten van de toets.. Met de delay wat open gedraaid is het weg.. vraag me af of dit normaal is.

Is dit zowel via de line out of via de headphone output?

Zowel ruis als plop maakt geen verschil qua output.

Ga nog even kijken of ik een videootje kan maken met HQ geluid maar moet nog even een oplossing vinden hoe quicktime video samen te voegen met los wav geluid.. :walker:

Gelukt met een webcam.. alleen moest ik tijdens het draaien ook mijn monitor in de gaten houden wat ik filmde dus komt nogal ongecoördineerd over soms.. :D

Ben dus erg benieuwd of dat ploppen zo hoort. Hellup dus :)

In zwembroek gefilmd...? :P

.

Attachments

• 1.png
    1.png
    67,9 KB · Bekeken: 66
Status
Please reply by conversation.
Back