MPC 4000 opslaan en loaden

retketek

Ingeburgerd
hallooo ik heb al even mijn mpc 4000 maar heb zoveel problemen met het opslaan of loaden ik sla alles op mijn volledig geheugen mijn sequences men programs men multis mijn samples maar toch als ik hem weer op start en ik load mijn sequence dan is men seq edit wel nog juist maar moet ik al mijn samples weer aan de juiste track toedienen en moet ik ook weer mijn tracks naar de juiste output zenden via program - kg mix - zone hoe sla ik dit juist op of load ik dit juist

het komt er op neer dat ik helemaal niets snap van het bestuuringssysteem

Misschien moet je eerst even wat leestekens gebruiken enzo:okdan:

hallooo

ik heb al even mijn mpc 4000 maar heb zoveel problemen met het opslaan of laden. ik sla alles op op mijn volledig geheugen, sequences, programs, multis en mijn samples, maar toch als ik hem weer opstart en ik load mijn sequence dan is men seq edit wel nog juist, dan moet ik altijd opnieuw mijn samples weer aan de juiste track toedienen en moet ik ook weer mijn tracks naar de juiste output zenden via program - kg mix - zone
hoe sla ik dit juist op of load ik dit juist ?

:D

hoi reetkever,
ik heb alles gesnapt, mss omdat ik weet waarover je spreekt
1// maak een folder (in de root van je main HD) genaamd AUTOLOAD
2// zet in GLOBAL (page 1) autoload op ON
3// laad alles in memory, overtuig je ervan dat je minstens 1 MULTI gemaakt hebt met de nodige (programs etc) assignments
4// save entire memory in de autoload folder
5// volgende keer dat je opstart zal je volledig memory vanzelf geladen worden, net zoals het was toen je je MPC afzette (vooropgesteld dat je alles hebt opgeslaan en daarna niets meer gewijzigd...)

6// veel plezier

jay

ps. je kan ook "alles" manueel laden wanneer je LOAD doet en een <all> file binnenhaalt

beste mestkever,
het is gelukt op jou manier. EEN DIKKE DIKKE MERCI !!!!!!!!!!!!!!!!

:D

np, vergeet niet die autoload folder af&toe te backuppen (via een usb stickie bv) want dat gaat vanaf nu je werkfolder worden - zou jammer zijn indien ie corrupt wordt ofzo...

Back